Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які неможливо виконати, створюють ще більший хаос, ніж їх відсутність. Результати нашого моделювання вказують на те, що саме так, імовірно, станеться з новим законом про мобілізацію. Управлінські рішення, які немо
Т

ТЦК, імовірно, не встигнуть оновити дані всіх чоловіків за 60 днів

Святі мотори: дорожній шум у Києві вкорочує життя, але влада цю проблему ігнорує
Мобілізаційний резерв. Скількох чоловіків ще можна мобілізувати і чому потрібно залучати в ЗСУ більше жінок
В українських чартах і досі лишається російська музика. Це пісні з матюками, а українською таких вкрай мало
Карта Великого Лугу: шість Січей, ставка монгольського хана та інші цікаві місця
ТЦК, імовірно, не встигнуть оновити дані всіх чоловіків за 60 днів

ТЦК, імовірно, не встигнуть оновити дані всіх чоловіків за 60 днів

Вісім доказів небезпеки телеграму — одного з найуспішніших російських проєктів

Вісім доказів небезпеки телеграму — одного з найуспішніших російських проєктів

Святі мотори: дорожній шум у Києві вкорочує життя, але влада цю проблему ігнорує

Дорожній рух створює шум, від якого погіршується здоров’я, підвищується тиск і починає нудити. Особливо шкідливий нічний шум. А один спортивний автомобіль може розбудити десятки тисяч мешканців. Ми порівняли рівень шуму в Києві й Празі. В обох містах встановлено однаковий допустимий рівень шуму. У Чехії його дотримуються, в Україні ні.

Доліталися. Українці знищили близько половини парку потужних російських вертольотів Ка-52

Доліталися. Українці знищили близько половини парку потужних російських вертольотів Ка-52

Мобілізаційний резерв. Скількох чоловіків ще можна мобілізувати і чому потрібно залучати в ЗСУ більше жінок

В Україні близько 5 млн чоловіків, яких можна призвати. Цього року, за словами вищого військово-політичного керівництва країни, планували мобілізувати 500 тис. Проте якщо ми говоримо про довготривалу війну на виснаження, то нам треба знати, які в нас є резерви.Далі в тексті буде багато цифр і приблизних підрахунків, що відповідають на питання “Які в нас є мобілізаційні резерви станом на початок 2024 року?”.

“Дід”. Чому цей псевдонім один із найпопулярніших у війську та які вони — “олдскульні” солдати

“Дід”. Чому цей псевдонім один із найпопулярніших у війську та які вони — “олдскульні” солдати

В українських чартах і досі лишається російська музика. Це пісні з матюками, а українською таких вкрай мало

Раніше ми писали про те, що з початком повномасштабної війни в українському музичному просторі істотно поменшало російської та російськомовної музики. Ці тенденції збереглися, проте російськомовна музика не зникла остаточно. І тепер ми знаємо чому.

Карта Великого Лугу: шість Січей, ставка монгольського хана та інші цікаві місця

Яким був Великий Луг до створення Каховського водосховища? Уявити важко. Texty.org.ua взяли німецькі топографічні карти 40-х років минулого століття і наклали на них нинішнє русло Дніпра, яке утворилося після підриву Каховської греблі. На цьому тлі ми розповідаємо про ключові історичні й просто цікаві місця Великого Лугу.  Дані про нове річище ми взяли із супутникових знімків Sentinel-2A станом на 5 липня 2023 року.