Від початку російсько-української війни 2014 року в навкололітературному середовищі точаться дискусії: а чи можна, власне, про цю війну писати? Чи коректно це щодо жертв та учасників бойових дій? Чи не замала дистанція для якісного осмислення того, що відбувається? І взагалі хто з письменників має право зачіпати потенційно тригерну тему, а хто ні? Від початку російсько-української війни 2014 року в навкололітературному середовищі точаться дискусії: а чи можна, власне, про цю війну писати? Чи коректно це щодо жертв та учасників бойових дій? Чи не замала дистанція для якісного осмислення того, що відбувається? І взагалі хто з письменників має право зачіпати потенційно тригерну тему, а хто ні? Від початку російсько-української війни 2014 року в навкололітературному середовищі точаться дискусії: а чи можна, власне, про цю війну писати? Чи коректно це щодо жертв та учасників бойових дій? Чи не замала дистанція для якісного осмислення того, що відбувається? І взагалі хто з письменників має право зачіпати потенційно тригерну тему, а хто ні? Від початку російсько-української війни 2014 року в навкололітературному середовищі точаться дискусії: а чи можна, власне, про цю війну писати? Чи коректно це щодо жертв та учасників бойових дій? Чи не замала дистанція для якісного осмислення того, що відбувається? І взагалі хто з письменників має право зачіпати потенційно тригерну тему, а хто ні? Від початку російсько-української війни 2014 року в навкололітературному середовищі точаться дискусії: а чи можна, власне, про цю війну писати? Чи коректно це щодо жертв та учасників бойових дій? Чи не замала дистанція для якісного осмислення того, що відбувається? І взагалі хто з письменників має право зачіпати потенційно тригерну тему, а хто ні? Від початку російсько-української війни 2014 року в навкололітературному середовищі точаться дискусії: а чи можна, власне, про цю війну писати? Чи коректно це щодо жертв та учасників бойових дій? Чи не замала дистанція для якісного осмислення того, що відбувається? І взагалі хто з письменників має право зачіпати потенційно тригерну тему, а хто ні? Від початку російсько-української війни 2014 року в навкололітературному середовищі точаться дискусії: а чи можна, власне, про цю війну писати? Чи коректно це щодо жертв та учасників бойових дій? Чи не замала дистанція для якісного осмислення того, що відбувається? І взагалі хто з письменників має право зачіпати потенційно тригерну тему, а хто ні? Від початку російсько-української війни 2014 року в навкололітературному середовищі точаться дискусії: а чи можна, власне, про цю війну писати? Чи коректно це щодо жертв та учасників бойових дій? Чи не замала дистанція для якісного осмислення того, що відбувається? І взагалі хто з письменників має право зачіпати потенційно тригерну тему, а хто ні? Від початку російсько-української війни 2014 року в навкололітературному середовищі точаться дискусії: а чи можна, власне, про цю війну писати? Чи коректно це щодо жертв та учасників бойових дій? Чи не замала дистанція для якісного осмислення того, що відбувається? І взагалі хто з письменників має право зачіпати потенційно тригерну тему, а хто ні? Від початку російсько-української війни 2014 року в навкололітературному середовищі точаться дискусії: а чи можна, власне, про цю війну писати? Чи коректно це щодо жертв та учасників бойових дій? Чи не замала дистанція для якісного осмислення того, що відбувається? І взагалі хто з письменників має право зачіпати потенційно тригерну тему, а хто ні? Від початку російсько-української війни 2014 року в навкололітературному середовищі точаться дискусії: а чи можна, власне, про цю війну писати? Чи коректно це щодо жертв та учасників бойових дій? Чи не замала дистанція для якісного осмислення того, що відбувається? І взагалі хто з письменників має право зачіпати потенційно тригерну тему, а хто ні? Від початку російсько-української війни 2014 року в навкололітературному середовищі точаться дискусії: а чи можна, власне, про цю війну писати? Чи коректно це щодо жертв та учасників бойових дій? Чи не замала дистанція для якісного осмислення того, що відбувається? І взагалі хто з письменників має право зачіпати потенційно тригерну тему, а хто ні? Від початку російсько-української війни 2014 року в навкололітературному середовищі точаться дискусії: а чи можна, власне, про цю війну писати? Чи коректно це щодо жертв та учасників бойових дій? Чи не замала дистанція для якісного осмислення того, що відбувається? І взагалі хто з письменників має право зачіпати потенційно тригерну тему, а хто ні? Від початку російсько-української війни 2014 року в навкололітературному середовищі точаться дискусії: а чи можна, власне, про цю війну писати? Чи коректно це щодо жертв та учасників бойових дій? Чи не замала дистанція для якісного осмислення того, що відбувається? І взагалі хто з письменників має право зачіпати потенційно тригерну тему, а хто ні? Від початку російсько-української війни 2014 року в навкололітературному середовищі точаться дискусії: а чи можна, власне, про цю війну писати? Чи коректно це щодо жертв та учасників бойових дій? Чи не замала дистанція для якісного осмислення того, що відбувається? І взагалі хто з письменників має право зачіпати потенційно тригерну тему, а хто ні? Від початку російсько-української війни 2014 року в навкололітературному середовищі точаться дискусії: а чи можна, власне, про цю війну писати? Чи коректно це щодо жертв та учасників бойових дій? Чи не замала дистанція для якісного осмислення того, що відбувається? І взагалі хто з письменників має право зачіпати потенційно тригерну тему, а хто ні? Від початку російсько-української війни 2014 року в навкололітературному середовищі точаться дискусії: а чи можна, власне, про цю війну писати? Чи коректно це щодо жертв та учасників бойових дій? Чи не замала дистанція для якісного осмислення того, що відбувається? І взагалі хто з письменників має право зачіпати потенційно тригерну тему, а хто ні? Від початку російсько-української війни 2014 року в навкололітературному середовищі точаться дискусії: а чи можна, власне, про цю війну писати? Чи коректно це щодо жертв та учасників бойових дій? Чи не замала дистанція для якісного осмислення того, що відбувається? І взагалі хто з письменників має право зачіпати потенційно тригерну тему, а хто ні? Від початку російсько-української війни 2014 року в навкололітературному середовищі точаться дискусії: а чи можна, власне, про цю війну писати? Чи коректно це щодо жертв та учасників бойових дій? Чи не замала дистанція для якісного осмислення того, що відбувається? І взагалі хто з письменників має право зачіпати потенційно тригерну тему, а хто ні? Від початку російсько-української війни 2014 року в навкололітературному середовищі точаться дискусії: а чи можна, власне, про цю війну писати? Чи коректно це щодо жертв та учасників бойових дій? Чи не замала дистанція для якісного осмислення того, що відбувається? І взагалі хто з письменників має право зачіпати потенційно тригерну тему, а хто ні?
Літера «К»

Книжки країни, що воює. Огляд новинок української художньої прози 2024 року

Сотні сходинок. Яку висоту щодня долають мешканці висоток, якщо вимикають електрику
Карусель емоцій. Рівень маніпулятивності мови українських телеграм-каналів
«Всьо, тривога, приїхали. Чого сидим?». Як зупинка транспорту під час повітряної тривоги вбиває його роботу на кілька годин
Американські гойдалки
Книжки країни, що воює. Огляд новинок української художньої прози 2024 року

Книжки країни, що воює. Огляд новинок української художньої прози 2024 року

Світла немає, а ліфти працюють. Як кияни пристосовують багатоповерхівки до вимкнень електрики

Світла немає, а ліфти працюють. Як кияни пристосовують багатоповерхівки до вимкнень електрики

Сотні сходинок. Яку висоту щодня долають мешканці висоток, якщо вимикають електрику

Сотні сходинок. Яку висоту щодня долають мешканці висоток, якщо вимикають електрику

Що українського ми дивилися найбільше на Netflix за останні три роки

Що українського ми дивилися найбільше на Netflix за останні три роки

Карусель емоцій. Рівень маніпулятивності мови українських телеграм-каналів

Ми навчили штучний інтелект, а точніше велику мовну модель, розрізняти найпоширеніші техніки маніпуляції в публікаціях телеграм-каналів.Read in English

Українська музика 2024 року. Вибір Texty.org.ua

Українська музика 2024 року. Вибір Texty.org.ua

«Всьо, тривога, приїхали. Чого сидим?». Як зупинка транспорту під час повітряної тривоги вбиває його роботу на кілька годин

Це був зліт МіГа, на одній із зупинок автобус став і водій заглушив двигун. Люди в салоні притихли, чекали, може, пронесе. А тоді водій виходить зі своєї кабіни й обурено каже: “Всьо, тривога, приїхали. Чого сидим?”. Київ залишається одним із лише трьох українських обласних центрів, де громадський транспорт зупиняється на час повітряних тривог. Навіть у Харкові, Одесі, Дніпрі та Запоріжжі, де обстріли частіші, ніж у столиці, такої заборони немає.Read in EnglishТекст: Валерія Павленко, аналіз даних: Влад Герасименко, дизайн: Надя Кельм

Американські гойдалки

Від трампістів до комуністів, хто і як агітує за припинення допомоги Україні