Як блоґери фест проводили..
Цьогорічний Блоґфест, що відбувся в Києві, в зручному та просторому офісі компанії «Microsoft», був надзвичайно насичений, як цікавими доповідями, так і дискусіями фахівців з нових медія. Після реєстарції та корисної, особливо, в суботу зранку, смачної кави, видатні блоґери з усіх куточків країни, розпочали ранкову сесію Блоґфесту з сучасних трендів Інтернету та детальних досліджень присутності українців у соціальних мережах. Виявляється, що хоча найбільша кількість користувачів й присутня в сервісі «В контакті», проте він популярний, в основному, серед наймолодших юзерів Інтернету. Серйозні новини або високопрофесійні матеріали, все-таки, розміщуються в мережах «Facebook» та «Twitter».
До того ж, якщо українців у Facebook вже є понад 1,5 мільйони, то Twitter зібрав, поки що, трохи більше 160 тис. наших співвітчизників. В Україні створено близько 1,1 млн. різноманітних блоґів (минулого року було 700 тис.), хоча активними з них є тільки 100 тис. А Сергій Лещенко з «Української Правди», на ранковій сесії, виклав свій погляд з приводу того, чим же відрізняється блоґінг та журналістика, й в чому блоґерам можна було б повчитися у професійних майстрів пера.
Після обіду, ігрових активностей, брейнштормів по інтересам, неформального спілкування та обміну контактами особисто або на імпровізованій «Facebook wall», учасники фесту розділились на дві секції. Тут вже блоґери мали змогу не лише обрати цікаву для них доповідь, але й взяти участь у дискусії та долучитись до панелі обговорення. Найбільший інтерес в присутніх викликала панель за участю Євгена Глібовицького, Сергія Пішковця та Дениса Довгополого: "Професійне використання і майбутнє соцмереж". Як було наголошено під час дискусії, при професійному або особистому черпанні тих благ, які пропонує інтернет й соцмережі, користувачі повинні завжди пам`ятати, що все, що вони колись напишуть або запостять «може бути спрямовано проти них». Інформаційний слід залишається на все життя, й це повинні усвідомлювати всі, особливо молоді люди – підкреслив керівник агенції «Pro.mova» Євген Глібовицький.
Дискусію про безпеку в мережі продовжили й після перерви на каву, знову в єдиному залі засідань, коли участники конференції обговорювали тренди розвитку блоґів, соціальних медіа та Інтернету. Як розповіла під час диспуту директор з корпоративних комунікацій компанії «Майкрософт» Ярина Ключковська, на жаль, наразі не тільки в Україні, але й в усьому світі, багато користувачів Інтернету взагалі не надають уваги захисту особистої інформації. Так, на сьогодні, браузер "Internet Explorer 9" є найбільш надійним та досконалим у дотриманні безпеки інформації користувача, проте люди мало задумуються про це, поки не зіткнуться з цією проблемою віч-на-віч.
З усіма презентаціями з «Microsoft Blogfest 2011» можна ознайомитись тут.
А на десерт для всіх блоґерів, відбулось нагородження переможців конкурсу на найкращій сайт «BUBA 2011», яких визначило компетентне журі після того, як користувачі мережі, власними голосами, обрали ті сайти, що їм найбільше до вподоби. Також, серед учасників феста були розіграні цінні призи та відбулась "роздача слонів" тим, хто виграв у конкурсах, що проводились під час «Microsoft Blogfest 2011».
Цьогорічний Блоґфест справді вдався. Яким буде наступний - ще невідомо. У своєму заключному слові представник «Майкрософт Україна» Максон Пуговський розповів, що компанія вирішила передати естафету в організації фесту іншим. Проте готова підтримати майбутні ініціативі з організації нових цікавих та корисних заходів для блоґерів та інших інтернет-залежних користувачів.