Ч

Черновецький забив на киян. Дзвонимо в мерію і пишемо позови (+АУДІО розмови Зікори з приймальнею КОСМОСА)

Вулицями багатьох українських міст зараз ходити неприємно, а то й відверто небезпечно - недарма ж в останні дні кількість звернень у київські травмопункти зросла на третину, у порівнянні з груднем. Редакція ZaUA.org дзвонила на телефони "служби спасіння мера" і водночас готувала позови щодо злочинної бездіяльності міської влади. Ви теж, якщо незадоволені засніженими і обледенілими хідниками, можете долучитися до прямої дії - це просто і, сподіваємося, ефективно.

Станом наших тротуарів переймалися: Антон ЗІКОРА та Юрій ПАЛІЙЧУК

Спершу ми подзвонили до приймальної Черновецького. Дізнатися телефон було не просто, його не знають навіть працівники Київміськдержадміністрації. Щоб наше роздратування з приводу травмонебезпечних вулиць хоча б якось досягло мерських вух, ми вигадали (каємося!) нехитру історію про "улюблену бабусю", яка вірить Леоніду Михайловичу і тепер, зламавши на хіднику ногу (такий випадок справді трапився в сусідньому під'їзді), сподівається тільки на мера.

- Служба Леонида Черновецкого. Доброго дня.

- Хотим немного пожаловаться…

- Для начала звоните на 15-51. (кол-центр Черновецького, так звана "Служба допомоги мера киянам" - ZaUA.org)

- А что, так разве нельзя? Дело в том, что я не сам звоню, а у меня бабушка… она ногу сломала.

Іноді складається враження, що сніг у Києві ніхто взагалі не прибирає

- Есть управление по обращению граждан. Здесь, на Крещатике, 36. Подходите сюда.

- Дело в том, что у моей бабушки… у нее грамота от Черновецкого. Она гречку раздавала, а вот сейчас ногу сломала.

- Простите, я ничем не могу помочь, у меня нет на это полномочий. Позвоните для начала на 15-51.

- Но она же… была награждена Леонидом Михайловичем. Она в церковь ходит, к Аделадже. Но сейчас не может, у нее нога сломана из-за сугробов.

- Я не могу вам помочь. Это не в моих полномочиях. Обратитесь в службу 15-51.

- А Леонид Михайлович?

- Тем более.

- Но ведь это приемная Леонида Михайловича?

- Есть специальное управление по обращениям граждан, есть справочная.

- Я понимаю. Мы туда уже звонили. Там ничем помочь не могут, а у нас во дворе кучи. И ногу бабушка сломала.

- Извините, я не могу ничем помочь.

- Я вам ничем не могу помочь. И Леонид Михайлович. Только через управление по обращению граждан.

- Даже тем, кто гречку раздавал?

- Вы даже не пошли в управление по обращению граждан.

- А как мы можем, если она ногу сломала?

- Если она раздавала гречку, это не освобождает ее от необходимости написать заявление.

- Но она же не может никуда пойти.

- Если у вас перегорит лампочка, вы будете звонить президенту?

- Ну, возможно. Если бы президент гречку раздавал. Наверное, тоже бы ходили.

- Есть специальные службы, созданные, чтобы помогать киевлянам. Пожалуйста, обратитесь туда.

- Подождите, а Леонид Михайлович не является этой службой?

- Леонид Михайлович – последняя инстанция.

- И когда ему доложат о нашем заявлении?

- Как только вы обратитесь в 15-51, сразу же доложат.

- А чем он тогда занимается?

- Простите. У него есть много других дел.

- Каких дел?

- Я не буду вам сейчас объяснять нашу структуру. Найдите в Интернете.

- У меня бабушка в Интернет не ходит. Она в церковь ходит.

- Сначала напишите заявление.

- Знаете, как говорят у Аделаджи? Надо всегда выходить на первое лицо – на Бога. В данном случае Бог – Леонид Михайлович, а не какие-то второстепенные службы.

- Бог это Бог, а Леонид Михайлович – мэр города.

- А как снег убрать во дворе? Лампочку-то я вкручу в коридоре или в подъезде, а снег как убрать?

- То же самое. Служба 15-51.

- И что, они уберут после этого?

- Поговорите с ними.

- А вы как думаете, уберут или нет?

- Я думаю, уберут.

Ми подзвонили за телефоном 15-51. Там уважно вислухали нашу скаргу, все записали: номер дома, вулицю, де лежать купи снігу, де повалені дерева. І навіть присвоїли нашій заяві номер - К 2374.

Пообіцяли, що розглянуть нашу скаргу до 28 січня. І якщо питання не буде вирішено, то ми маємо право дзвонити ще. Що ж, як казав Ходжа Насреддін, до того часу чи сніг розтане або бабуся помре, але все ж хоч якийсь прорив.

Досвід і знаючі люди в КМДА кажуть, що якщо кількість дзвінків з певної проблеми сягне критичної відмітки, службовці Черновецького справді можуть заворушитися. Особливо якщо йдеться про інтереси цільового електорату мера - пенсіонерів.

Тому, якщо ви незадоволені станом тротуарів, дзвоніть 15-51. Воно працює!

Варто пам'ятати, що служба мера перевірить, звідки ви дзвоните, тому слід повідомляти тільки реальні адреси і прізвища.

Є ще один - ефективний, але більш затратний - спосіб змусити міську владу виконувати свої комунальні обов'язки. Це судовий позов. Нижче наводимо зразок позовної заяви.

Ці всі методи можна і треба використовувати не тільки у столиці, але й в інших українських містах, якщо є така потреба.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

До Печерського районного суду м.Києва

01001, м.Київ, вул. Хрещатик, 42-а

Позивач: ПІБ

(поштовий індекс, адреса, телефон)

Відповідач: Київська міська державна адміністрація

01044 ,м.Київ, вул.Хрещатик, 36

ПОЗОВНА ЗАЯВА

про відшкодування майнової та моральної шкоди

05.01.2010 р. о 18.15 я поверталася з дитиною з відвідин своєї матері , яка проживає на вулиці Жилянській. На зупинці міського транспорту «вул. Жилянська» я побачила величезні кучугури снігу і калюжі, які створювали серйозні перешкоди при посадці до комунального транспорту.

Коли підійшов автобус № 69 я, разом з дитиною, максимально обережно намагалася здійснити посадку в автобус. Але великі, слизькі кучугури завадили нам в цьому – я підсковзнулась і впала, дитина з кучугури з’їхала в калюжу . Внаслідок чого я отримала тілесні ушкодження, а саме - розрив сухожилля на нозі і струс головного мізку, дитина – запалення легенів.

В лікарні, куди я потрапила, я попросила лікарів, щоб вони повідомили про цей випадок Київську міську державну адміністрацію. Відповідач не надав мені ніякої допомоги, не надав можливості зафіксувати актом небезпечний стан зупинки транспорту.

На неодноразові прохання моєї матері, яка вимушена була їздити до нас з донькою в лікарню, зробити безпечними для здоров’я і життя зупинки міського транспорту « вул. Жилянська» і «палац Спорту» відповідач не прореагував. І вже на протязі 5 днів, ризикуючи здоров’ям і життям, моя мати з величезними труднощами сідає до транспорту на небезпечних зупинках.

Лікування моєї доньки і мене поставило всю сім`ю в дуже скрутне становище: на ліки, догляд ,продукти, проїзд ми витратили 7000 грн. А саме: вартість ліків – 4000 грн., вартість харчування – 2500 грн., вартість проїзду – 500 грн.

Ця подія завдала мені моральної шкоди: я пережила стрес, переживання за доньку і матір, біль, страждання. Відповідач недбало і байдуже ставиться до мого горя. Тому вважаю, що маю право і на відшкодування моральної шкоди в сумі 10000 грн.

Я вважаю, що постраждала через недбалість і неналежне виконання своїх обов’язків Київською міською державною адміністрацією, що не вжила заходів для безпеки громадян на вулицях міста.

Керуючись ст.ст.3, 118-120 ЦПК України, ст.ст.1195, 1167 ЦК України,

ПРОШУ:

1. Задовольнити мій позов.

2. Стягнути з відповідача на мою користь 7000 грн. майнової шкоди і 10000 грн. моральної шкоди, а також судові витрати.

Додатки:

1. 2 копії позовної заяви.

2. Медична довідка з лікарні № 5.

3. Квитки на проїзд .

4. Квитанція про сплату держмита.

(дата) (підпис)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Позовну заяву на прохання ZaUA.org пiдготував адвокат Олександр Кравчук.

Нижче можна послухати розмову Антона Зікори з працівницею приймальні Леоніда Черновецького:

АУДІО: Зікора дзвонить Черновецькому

комуналка зікора Черновецький місто київ

Знак гривні
Знак гривні