ТОП-4 найбільш аварійних перехресть Києва. Де і чому найчастіше потрапляють у ДТП
Працюючи з даними про ДТП у Києві ми визначили найбільш аварійні перехрестя столиці. Після цього у нас виникла ідея відвідати ці місцини та спробувати зрозуміти, в чому ж причина таких сумних рекордів.
На місце виїжджав Сергія Клімовича.
4. Світлофор на перетині Чоколівського бульвару і вулиці Ушинського
Це перехрестя розташоване біля входу до сумнозвісного радіоринку "Караваєві дачі" на відтинку між Індустріальним мостом та Севастопольською площею.
"Продовженням" вулиці Ушинського є Уманська. Проблема даної розв’язки перезріла настільки, що тут серед білого дня далеко від центру міста працює регулювальник – на бульварі вічна тянучка.
Звісно, біля радіоринку на проїжджій частині також паркується сила-силенна транспорту. Є неподалік і автобусна зупинка, що теж не розвантажує вузол. Ситуацію не рятує навіть об’їзд вулицями Волинською – Антонова.
3. Світлофори на перетині вулиць Кутузова і Старонаводницької та Кутузова і бульвару Лесі Українки
Тут завжди «каша» з автомобілів. Якщо їхати з центру по Лесі Українки, то повертати на Кутузова вкрай не зручно. Треба проїхати світлофор на метрів 200, потім розверутися і різко, не зважаючи на інтенсивний рух по чотирьох полосах перелаштуватися у праву полосу аби поворнути на Кутузова. Виїжджати із Старонаводницької на бульвар Лесі теж некомфортно.
Після світлофору на виїзді із Старонаводницької через 30 – 40 метрів ще один світлофор, якого зовсім не очікуєш – на повороті вулиці Арсенальної. Якщо їхати вперше – то легко можна когось «догнати» у задній бампер. За ним через метрів 100 бульвар Лесі Українки, тут світлофор логічний і очікуваний.
Правда, не логічні припарковані на правій полосі автомобілі. До того ж потрібно швидко перелаштовуватися в праву полосу, а там, крім припаркованих хто з на як автомобілів, зупинка громадського транспорту.
2.Перехрестя на перетині вулиці Курганівської та бульвару Дружби народів
Неподалік від попередніх перехресть є ще одне проблемне місце. Йдеться про виїзд на бульвар Дружби народів з боку ботанічного саду у напрямку до мосту Патона.
По-перше, тут немає світлофора, що в принципі логічно (напруженна транспортна магістраль від Либідської до Дніпра), що є логічним – недоцільно зупиняти чотири смуги бульвару для виїзду з однієї на Курганівській. По-друге, ще одним аварієгенним фактором є ухил, під яким їде транспорт вниз.
По-третє, водіям з бульвару кепсько видно машини, які виїзжають з Курганівської. По-четверте, не додає безпеки не надто добре освітлений пішохідний перехід на Курганівській перед виїхдом на Дружби народів.
1. Поворот з Грушевського на Петрівську алею
Тут минулої зими відбувалися найзапекліші вуличні бої 2014 року. Зараз там кенотафи з портретами Михайла Жизнєвського та Сергія Нігояна.
Щоб проїхати із Хрещатика на Паркову алею, після повороту на Грушевського потрібно різко перелаштовуватися ліворуч. Водії, яким прямо можуть цього не очікуватиі набирають швидкість. Тут же розвертаються машини з вулиці Хрещатика і Трьохсвятительської.
З цим розворотом є нюанс – адже аби з’їхати на Поштову площу, повернути ліворуч можна лише біля стадіону, а клумба викликає у немісцевих та новачків ілюзію повороту одразу за нею. Не так легко новачку розібратися і як виїхати з Володимирського спуску на Грушевського. Там два світлофори один за одним.
Крім того, невдалим є покриття дороги – бруківка набагато слизькіша за асфальт.
ТОП-5 аварійних світлофорів визначено на основі даних ДАІ про усі ДТП Києва 2011-2012 років
Щоб перейти на інтерактивну графіку і подивитися на найбільш не безпечні дороги клікайте на картинку