Не зовсім Чорна п'ятниця. Не варто вірити магазинам на слово про розмір акційних знижок
На Чорну п’ятницю лише 7% товарів у трьох великих інтернет-магазинах, які ми досліджували, продавалися із задекларованою знижкою. Майже 14% «акційних товарів» продавалися дорожче, ніж зазвичай. З травня по листопад декілька разів на місяць ми збирали ціни на 70 тисяч товарів у трьох популярних інтернет-магазинах. До нашої вибірки потрапили смартфони, ноутбуки, телевізори, велика побутова техніка, дрібна побутова техніка, одяг, верхній одяг, сумки, парфуми.
Автор: Євгенія Дроздова
Які товари краще купувати на «чорноп’ятничних» знижках, а які обійдуться дорожче - дивіться у нашому дослідженні.
Чорна пʼятниця дає покупцям відразу чотири можливості:
• Дійсно купити товар зі знижкою (ми знайшли аж 486 товарів із 7280, в яких заявлена знижка збігалася з реальною)
• Купити товар за середньою ціною. Часто ціна товару в чорну пʼятницю близька до його найнижчої ціни за півроку або дорівнює середній. У 1653 випадках знижка становила… рівно нуль відсотків від середньої ціни за півроку (тобто, її не було).
• Купити товар зі знижкою, але значно меншою, ніж задекларована магазином (таких точок найбільше).
• Переплатити зайві 1-100% (як пощастить) за красиву сукню, модну шубу, сумку на тлі загальної істерії. 991 товар з 7280 в Чорну пʼятницю продавався дорожче.