Як карантин змінює нашу поведінку? Статистика з Китаю (ГРАФІК)
Як відомо психологам, 21 дня достатньо для вироблення нової звички. Що довше триватиме карантин, то більше він нас змінить – і ці зміни будуть відчутні в майбутньому.
Дані з Китаю вже дозволяють зробити певні висновки.
Поведінка споживачів:
Більша залежність від доставки, менша – від ресторанів і кафе.
Щоденне збільшення користування інтернетом у середньому від 6.1 до 7.3 годин. Замість кінотеатрів – netflix та новини.
Збільшилася залежність від онлайн-ігор.
Майже на 50% зросло користування віддаленою освітою.
Онлайн-комунікації на роботі також сильно зросли. Чи не стануть особисті зустрічі новою "повільною поштою"? – запитують оглядачі.
Серед того, що не пов'язане з інтернетом: користувачі очікують, що може вирости користування автоматичними дверима в публічних місцях, щоб у супермаркетах, наприклад, не доводилося багатьом людям торкатись одного предмета (наприклад, дверних ручок).