У Києві вже на 20% менше машин, і карантин лише почався
От що-що, а цю тенденцію хотілося б залишити й після карантину.
Унікальних машин у Києві вже стало менше на 20% – і це зразу скоротило час затримок (заторів і тягнучок) у 2-3 рази.
Про це свідчать дані експертів по трафіку з компанії "ТомТом", повідомив у Facebook радник мера Києва Максим Бахматов, якого цитує Економічна правда.
"Звісно, треба зважати на те, що решта 80% авто також зменшила кількість поїздок. В кіно чи в ресторан зараз не поїдеш. Але в будь-який час зараз можна виїхати з мерії і вже за 15 хвилин, не порушуючи швидкісний режим, ти можеш опинитись на Дарниці. Такого не було, мабуть, років 15. І все через те, що кількість поїздок зменшилась всього на чверть", – написав Бахматов.
"Якщо ми відмовимось від чверті поїздок на автомобілях, якщо ми продовжимо після карантину кожну четверту зустріч проводити в скайпі чи зумі, якщо кожну 4-5 поїздку робити на автобусі чи велосипеді, якщо 1 з 5 робочих днів попрацюємо вдома (а зараз ми бачимо, що для дуже багатьох підприємств офіс був лише непотрібною бюджетною статтею, що можна обходитись і без нього – не в усіх, але вже є тренд на відмову від офісів), то місто таким і залишиться", – додав він.
Крім цього, радник Кличка оприлюднив план дій по оптимізації трафіку Києва після виходу з карантину.
План, зокрема, передбачає те, що громадський транспорт матиме ще більший пріоритет, запровадять електронний квиток і "ми доб'ємось, аби він завжди був у кишені кожного киянина".
Також планують перезапустити роботу міської електрички.
"Вона буде працювати як міська електричка, і перестане буде ілюстрацією сьомого кола пекла Данте. Крім електрички, в центр буде продовжено борщагівський трамвай.
Троєщина отримає швидкісний транспорт (за проєктом Світового банку), Дарницький міст нарешті буде здано в експлуатацію і по ньому поїде громадський транспорт, Подільський міст почне функціонувати", – розповів Бахматов.