Коронавірус прискорив діджиталізацію Китаю

China Internet Report 2020 від видання South China Morning Post показує, що пандемія докорінно змінила те, як китайці використовують інформаційні технології в повсякденні.

Ілюстрація до матеріалу: SCMP
Ілюстрація до матеріалу: SCMP

South China Morning Post оприлюднив третій поспіль щорічний звіт – і в 2020 році домінує одна тема: прискорення цифрових тенденцій внаслідок пандемії коронавірусу.

Радикально змінилися як користування ЗМІ та соцмережами, так і використання послуг у сферах медицини, освіти тощо. І різко зросла кількість часу, який проводять за моніторами – та кількість людей, які працюють онлайн.

Відеоогляд англійською (нижче переказ українською):

Китай має понад 900 мільйонів інтернет-користувачів. І кожен з них у березні проводив у середньому 7.2 години на день в інтернеті – порівняно з 5.6 годин у березні минулого року.

Але цього разу йшлося не про ігри чи соцмережі: збільшення відбувалося за рахунок публічних сервісів, як-от медичні консультації й освітні курси онлайн.

Університети, такі як престижний Цінхуа, надав онлайн-курси в вигляді коротких курсів.

У медицині – великі дані використовуються для визначення рівня ризику для здоров'я, й мешканцям надаються відповідні кольорові QR коди.

Штучний інтелект і напівпровідники: наростання напруги між США та Китаєм прискорює намагання КНР якомога швидше здобути повну самодостатність у цих сферах.

Huawei намагається випередити всіх на глобальному ринку мережі 5G.

Китай усе ще мусить імпортувати багато ключових компонентів для виробництва та загалом відстає у виробництві мікрочіпів – однак невдовзі ця "прогалина" закриється, особливо в тому, що стосується чіпів штучного інтелекту.

Тим часом, Китай агресивно будує у 2020 році мережу вишок 5G.

17c7466e-6f1b-11ea-b0ed-5e14cf8eb9e1_image_hires_173905.jpg

China Telecom тестує базову станцію 5G в Ланьчжоу, фото Reuters

Ринок нової мобільної ери, яку означає 5G, становитиме в 2020 році близько 70 млрд доларів у самому лише Китаї, з близько 160 млн користувачами вже до кінця року.

Живі інтернет-стріми стали новим важливим каналом продажів – навіть для конвенційних бізнесів, таких як продаж нерухомості чи туристичних послуг. James Liang Jianzhang, голова Trip.com, залучив до своїх стрімів 1.2 млн глядачів.

ed5e8bd2-bf31-11ea-8c85-9f30eae6654e_1320x770_131618.webp

Репетиція живого інтернет-стріму, Кантонський ярмарок, 10 червня 2020: фото агентства Bloomberg

Посеред погіршення міжнародного торгового клімату, багато китайських технологічних компаній намагаються зареєструватися водночас як "гонконзькі".

коронавірус технології Китай

Знак гривні
Знак гривні