Коронавірус прискорив діджиталізацію Китаю
China Internet Report 2020 від видання South China Morning Post показує, що пандемія докорінно змінила те, як китайці використовують інформаційні технології в повсякденні.
South China Morning Post оприлюднив третій поспіль щорічний звіт – і в 2020 році домінує одна тема: прискорення цифрових тенденцій внаслідок пандемії коронавірусу.
Радикально змінилися як користування ЗМІ та соцмережами, так і використання послуг у сферах медицини, освіти тощо. І різко зросла кількість часу, який проводять за моніторами – та кількість людей, які працюють онлайн.
Відеоогляд англійською (нижче переказ українською):
Китай має понад 900 мільйонів інтернет-користувачів. І кожен з них у березні проводив у середньому 7.2 години на день в інтернеті – порівняно з 5.6 годин у березні минулого року.
Але цього разу йшлося не про ігри чи соцмережі: збільшення відбувалося за рахунок публічних сервісів, як-от медичні консультації й освітні курси онлайн.
Університети, такі як престижний Цінхуа, надав онлайн-курси в вигляді коротких курсів.
У медицині – великі дані використовуються для визначення рівня ризику для здоров'я, й мешканцям надаються відповідні кольорові QR коди.
Штучний інтелект і напівпровідники: наростання напруги між США та Китаєм прискорює намагання КНР якомога швидше здобути повну самодостатність у цих сферах.
Huawei намагається випередити всіх на глобальному ринку мережі 5G.
Китай усе ще мусить імпортувати багато ключових компонентів для виробництва та загалом відстає у виробництві мікрочіпів – однак невдовзі ця "прогалина" закриється, особливо в тому, що стосується чіпів штучного інтелекту.
Тим часом, Китай агресивно будує у 2020 році мережу вишок 5G.
China Telecom тестує базову станцію 5G в Ланьчжоу, фото Reuters
Ринок нової мобільної ери, яку означає 5G, становитиме в 2020 році близько 70 млрд доларів у самому лише Китаї, з близько 160 млн користувачами вже до кінця року.
Живі інтернет-стріми стали новим важливим каналом продажів – навіть для конвенційних бізнесів, таких як продаж нерухомості чи туристичних послуг. James Liang Jianzhang, голова Trip.com, залучив до своїх стрімів 1.2 млн глядачів.
Репетиція живого інтернет-стріму, Кантонський ярмарок, 10 червня 2020: фото агентства Bloomberg
Посеред погіршення міжнародного торгового клімату, багато китайських технологічних компаній намагаються зареєструватися водночас як "гонконзькі".