Екостандарт Євро-7 фактично стане кінцем двигунів внутрішнього згоряння
Із 2025 року транспортний засіб має працювати практично без викидів у будь-якій ситуації водіння.
У листопаді завершилися громадські слухання щодо нового екологічного стандарту для автомобілів Євро-7, який планують ухвалити на початку 2021 року, а діяти він почне у 2025-му.
Виробники автомобілів вважають, що нові, значно суворіші норми означатимуть кінець епохи двигунів внутрішнього згорання, – пише Хмарочос.
«Із запровадженням запланованого стандарту Євро-7, Єврокомісія з 2025 року фактично заборонить автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння», – цитує electrive.com очільницю німецької Асоціації автомобільної індустрії Хільдегарду Мюллер. Вона вважає, що автівки з двигунами внутрішнього згоряння стануть неконкурентними.
В Асоціації нарікають, що чи не найбільша проблема з Євро-7 – це спосіб вимірювання викидів, не лише для середніх показників, а й для пікових. Тобто під час тесту рекомендується використовувати повний газ.
«У майбутньому транспортний засіб має працювати практично без викидів у будь-якій ситуації водіння – чи то під час підйому на гору, чи стояння у заторі. Всі розуміють, що це технічно неможливо», – зазначає Мюллер.
За даними Business Insider, стандарт Євро-7 передбачатиме викиди оксиду азоту на рівні 10 мг/км для бензинових двигунів і 30 мг/км для дизельних.
Для порівняння, Євро-6 встановлює граничне значення на рівні 60 мг/км для бензинових і 80 мг/км для дизельних автомобілів.
Викиди оксиду вуглецю пропонують зменшити з 500 та 1000 мг відповідно до 100 та 300 мг.