Через «ковідну провину» дорослі витрачають рекордні суми на іграшки для дітей

Більшості бізнесу погано, але в деяких сферах бум. Індустрія іграшок у США в цей святково-пандемічний сезон, напевно, поб'є рекорди за весь час.

Уже дані станом на вересень показують бум іграшкової індустрії після кількох років спаду – а Різдво, сезон найбільших витрат, усе ще попереду: інфографіка Bloomberg
Уже дані станом на вересень показують бум іграшкової індустрії після кількох років спаду – а Різдво, сезон найбільших витрат, усе ще попереду: інфографіка Bloomberg

Про це йдеться в матеріалі агентства Bloomberg, який передрукувала Аль-Джазіра.

Після жахливого року дистанційного навчання, скасованих вечірок на дні народження та значно меншої кількості поїздок і розваг під час канікул – батьки, бабусі й дідусі через так звану ковідну провину перед дітьми намагаються компенсувати поганий рік дитячого життя рекордними витратами на пазли, ігри, іграшки, конструктори тощо.

Індустрія іграшок у США матиме найкращий різдвяний сезон за багато років – а можливо й за всю історію.

12345.jpg

"Комерційний Санта", відома карикатура. "Я хочу, щоб ти багато витратив, аби довести, що любиш свою родину"

"Я в іграшковій індустрії вже 30 років, і продажі найкращі, які я будь-коли бачив, – каже Джей Формен, голова ради директорів фірми-виробника іграшок Basic Fun. – Дорослі тішать іграшками дітей, коли занепокоєні тим, що відбувається у світі".

На початку року здавалося, що занепад індустрії іграшок, який відбувався у 2018–19 роках, триватиме й надалі. Магазини закрилися на карантин у березні. Але з закриттям шкіл батьки почали витрачати дедалі більше на іграшки.

Треба було зайняти чимось дітей, поки самі дорослі працювали з дому

Й за перші три квартали доходи цієї сфери виросли на 19%, пише Bloomberg. Ймовірно, підвищений попит збережеться й цілу першу половину 2021 року – доки вакцинація [у США] не набере обертів.

Акції Mattel, Spin Master, Funko виросли більш ніж удвічі, акції Hasbro зросли "тільки" на 30% через те, що компанія виробляє продукцію з мультиків і фільмів Disney та Marvel, і занепад індустрії кінотеатрів стримав зростання.

Mattel (яка виробляє ляльки Барбі) заявила, що продажі перевищили очікування, і не спадають.

Провина перед дітьми

Попри перебування вдома, третина батьків, опитаних Harris Poll, заявили, що відчувають провину через нездатність приділити достатньо часу родині.

Зокрема, поки діти вдома, ними доводиться нехтувати, бо все одно треба працювати.

"Багато батьків напружені: вони хотіли б зараз проводити з дітьми більше часу, – каже Ребекка Гамільтон, професорка з маркетингу в університеті Джорджтаун. – Вони не можуть дати дітям час, але можуть дати їм щось інше, щоб зайняти їх. І часто це викликає провину".

На початку року "я переживав, чи мій бізнес узагалі залишиться відкритим – а це виявився один з найкращих років", каже цитований вище Джей Формен із Basic Fun.

Докладніше англійською

бізнес суспільство діти пандемія сша

Знак гривні
Знак гривні