КМДА через численні скарги провела аудит е-квитка. Виявляється, винні пасажири
Аудитори дійшли висновку, що кількість скарг зросла, бо е-квитком стали користуватися більше пасажирів і вони самі винні.
КМДА повідомляє, що перевірила роботу сервісу оплати проїзду в громадському транспорті через те, що після скасування талонів у Києві збільшилась кількість скарг на контролерів, - передає Хмарочос.
За результатами проведеного аудиту, Департамент інформаційно-комунікаційних технологій КМДА дійшов висновку, що причина – у збільшенні кількості користувачів, а також у їхній неуважності та недобросовісності.
«Насамперед кількість скарг пропорційно збільшилась через кількість користувачів. Кількість валідацій е-квитками за “безпаперовий” період 2021 року, порівняно з минулим, виросла на понад 250%», – заявив директор департаменту Олег Половинко.
Торік з 14 липня до вересня було валідовано 24 мільйони е-квитків, а за аналогічний період цього року – 65 мільйонів.
«Значну роль у користуванні відіграє людський фактор: інколи пасажир, коли підносить носій електронного квитка до валідатора, не звертає уваги на повідомлення, що на ньому відображаються… Окрім того, лишаються й “зайці”, які намагаються проїхати безкоштовно. Коли контролери заходять у салон, вони блокують усі валідатори, а не дуже добросовісні пасажири не можуть / не хочуть сплатити і стверджують, що система не працює», – заявляють у КМДА.
Водночас обіцяють, що «Київпастранс» упровадить нові інструкції для контролерів. Наприклад, на випадки, коли пасажир хотів провалідувати квиток, але через певні технічні причини йому це не вдалось. У такому разі контролер може зателефонувати на лінію техпідтримки та перевірити це.
Однак КМДА не згадує про збої у системі оплати проїзду, як, наприклад, сталося 30 серпня.
Крім того, як писали ЗМІ раніше, одна з головних проблем оплати проїзду в наземному транспорті – відсутність автоматів продажу квитків на зупинках.