Державний канал "Дом" замовив токшоу з Пальчевським. Тим, що "Перемога Пальчевського" на каналах Медведчука
Державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України» (телеканали «Дом» та UATV) має намір виділили понад 12 млн грн на створення соціального шоу «Про життя з Андрієм Пальчевським». Про це йдеться на сайті «Прозорро».
Планується, що саме це соціальне токшоу стане головним на каналі.
Переможець тендеру — ТОВ «Імаджинаріум», власником та керівником якого є Володимир Татаренко, власник компанії «Зе Медіа», що проводила опитування Зеленського на місцевих виборах.
В описі тендерних умов йдеться про те, що шоу може стати головним проєктом на каналі: «Повертає віру у справедливість. Дуже необхідна програма, яка допоможе відкрити правду і знайти винних. Цікаве шоу, що може стати головним на нашому телеканалі. Такі токшоу необхідні, вони дають можливість побачити політичного діяча у дії».
Планується створити 60 випусків по 45 хвилин/випуск.
Хто такий Пальчевський
У червні 2020 році Пальчевський заявив про створення партії «Перемога Пальчевського».
Тоді ж «Тексти» дослідили появу сумнівних опитувань від так званого Центру суспільного розвитку «Інтер-акція», які завищували рейтинг Пальчевського і виводили його до другого туру.
Сумнівні опитування на користь Пальчевського публікувала також організація «BURI Україна».
У вересні 2020-го Пальчевський оголосив, що йде на вибори мера Києва. Приблизно в цей же час «Тексти» знайшли численні приклади штучної розкрутки кампанії Пальчевського проросійськими та фейковими ресурсами (на зразок politeka.net, znaj.ua), а сама кампанія була «яскравим прикладом маскування російської пропаганди за популістськими гаслами».
За підрахунками проєкту «По той бік новин», від 17 березня по 1 жовтня на сайті Politeka.net було розміщено понад 950 публікацій про Пальчевського, водночас абсолютно всі вони були максимально компліментарні. До того ж результати одного й того самого опитування із різними заголовками могли публікуватися щодня протягом тижня, навіть у вихідні.
Однак за три тижні до виборів щось пішло не так — згадані вище сайти різко змінили риторику і почали писати про Пальчевського різко негативно, згадуючи про його зв’язки із кримінальними авторитетами 1, російським бізнесом 2, корупційними скандалами 3 та російськими спецслужбами 4.
За результатами виборів Пальчевський посів аж шосте місце.
Напередодні та під час виборчої кампанії рух «Чесно» спільно з журналістами «Bihus.Info» зафіксував зовнішню політичну рекламу кандидата та його політсили на суму 4,8 млн. А на рекламу в соцмережі Фейсбук було витрачено 1,7 млн гривень.
У грудні 2020 року НАЗК оприлюднило висновки про результати аналізу фінзвіту «Перемоги Пальчевського» за третій квартал 2020 року. НАЗК виявило низку порушень: відсутність даних про один із банківських рахунків партії, невідображення витрат на конференцію, ймовірне використання понад сотні підставних донорів та заниження на 20 млн витрат на зовнішню рекламу.
Співпраця з каналами Медведчука
Від 2018 року Пальчевський став частим гостем на телеканалах «112 Україна», NewsOne та ZIK, пов’язаних із головою політради партії «Опозиційна платформа – За життя», кумом президента Росії Путіна Віктором Медведчуком. Також Пальчевський з’являвся в ефірі каналу «Україна 24», що належить Рінату Ахметову.
На телеканалах Медведчука Пальчевський фігурував як «бізнесмен, телеведучий» та «соціальний лікар».