Український БТР-60М "Хорунжий" вперше зафіксували на фронті
Дослідний український бронетранспортер БТР-60М “Хорунжий” виробництва НВО “Практика” вперше помітили на передовій.
Про це повідомляє Мілітарний.
На початок російського вторгнення БТР-60М ще проходив виробничі випробування і не був прийнятий на озброєння українського війська. Інформації про його експлуатацію Збройними силами України теж не було.
Бронетранспортер, що потрапив на відео, відрізняється від тієї моделі, яку раніше виставляли на експозиціях або ж помічали на випробуваннях, зазначає видання.
Передусім на машині відсутні камери огляду механіка-водія по периметру та на верхній лобовій деталі корпусу. Однак вони були на дослідній версії машини з бортовим номером “240”, яку можна було помітити на фото з випробувань.
Також машина отримала новий броньований захист для оглядового вікна водія, а задні ліхтарі перемістили знизу наверх. Окрім цього, присутні інші дрібні відмінності у будові корпусу у порівнянні з попередніми версіями.
Крім того, бронетранспортер отримав відкриту кулеметну турель для стрільця. Аналогічне озброєння мають інші машини цієї компанії, такі як Козак-2М1.
У 2021 році провели заводські випробування модернізованого БТР-60 «Хорунжий» з турецьким дистанційним бойовим модулем SARP KPVT, оснащеним великокаліберним кулеметом КПВТ калібру 14,5-мм і тепловізійним прицілом. Фото: НВО «Практика»
"Мілітарний" припускає, що можливою є версія, що бронемашина на відео була виготовлена пізніше компанією-виробником як ще одна дослідна модель, проте не була представлена публічно.
Що собою являє «Хорунжий»
БТР-60М – це глибоко модернізована версія радянського БТР-60ПБ. У машині змінили та по-новому розташували усі вузли та агрегати, також вона отримала новий броньований корпус. Незмінною залишилась лише ходова частина бронетранспортера.
Бронекорпус зроблений із сучасної бронесталі та має високий рівень бронезахисту. Він підвищив рівень кулестійкості у передній та бокових проєкціях до рівня ПЗСА-4 (захист від пострілу з СВД та АКМ кулею калібру 7,62-мм з 10 метрів).
Машина має сучасний економний дизельний двигун Deutz, який покращує її тягові характеристики, а також нову автоматичну коробку передач, систему пожежогасіння і допоміжну силову установку для живлення енергомережі, сучасну кліматичну та вентиляційну систему, кормову апарель, систему кругового огляду для ситуаційної обізнаності екіпажу.