BuzzFeed запускає персоналізований контент на основі OpenAI
BuzzFeed – медіапортал, який зробив собі ім'я на розкручуванні вірусного контенту – співпрацюватиме з найсучаснішим стартапом у сфері штучного інтелекту OpenAI для створення нового формату вікторин на основі ШІ.
Про це пише TechCrunch.
Новий продукт під назвою Infinity Quizzes дасть користувачам базову тему, поставить кілька запитань за ключовими словами та побудує на їхній основі персоналізовану розповідь. BuzzFeed повідомляє, що вікторини працюють за допомогою штучного інтелекту, який він називає Buzzy the Robot (офіційна назва: BuzzFeed's AI Creative Assistant), що базується на загальнодоступному API OpenAI, навченому на поєднанні тексту, коду та інформації до червня 2021 року.
Унаслідок партнерства вже з'явилося шість вікторин, чотири з яких пов'язані з Днем Святого Валентина, одна спонсорована рекламодавцем, а ще одна – лише для підписників преміум-версії: "Створи власну романтичну комедію", "Створи текст про розставання", "Зустрінься зі своєю зірковою пасією", "Знайди свою другу половинку (підказка: це кімнатна рослина)", "Створи власний кінематографічний всесвіт для себе та своїх друзів" та "Створи культ для себе та своїх друзів".
Якщо ви коли-небудь грали в Mad Libs або подібні шаблонні ігри в слова, Infinity Quizzes дуже схожі на них, за винятком того, що історії, які створюються з відповідей користувачів на тему, теоретично "нескінченні" у своїх варіаціях, звідси й назва. Але, як і в інших сервісах генеративного ШІ – чи то ChatGPT від OpenAI, чи то генератори зображень від Shutterstock, чи щось інше – результати дещо непередбачувані. Персоналізація є, але іноді з незручними формулюваннями або шаблонними результатами.
BuzzFeed експериментує зі штучним інтелектом з моменту запуску генератора зображень у 2021 році, але все одно, коли робота OpenAI була вперше оприлюднена, вона викликала величезний ажіотаж. Після новини про впровадження технологій OpenAI акції BuzzFeed стрімко зросли.
Водночас багато людей скептично ставляться до того, що ШІ є надзвичайно позитивним явищем, а декого навіть лякає сама думка про те, що він може зробити людину та її роль застарілими, оскільки така загроза очевидна.
Тому стрибок BuzzFeed в обійми стартапу, який наразі є лідером у розробці генеративного ШІ, що використовує невеликі підказки від людини для продукування контенту, який раніше створювався виключно людьми, став сигналом для багатьох: хоч яким би похмурим ви вважали майбутнє, воно насправді вже тут, просто зараз.