Через брак різних точок зору в телемарафоні 70% українців шукають інформацію деінде, – дослідження
Українці за два роки стали частіше вважати, що медіа працюють в інтересах суспільства та держави, але, попри війну, люди потребують різних точок зору на події та шукають інші джерела інформації через їхню відсутність в телемарафоні «Єдині новини».
Про це свідчить дослідження ГО «Детектор медіа».
61% аудиторії вважає формат телемарафону цілком виправданим під час війни, але разом із цим майже кожен другий українець (45%) схиляється до думки, що трансляція єдиної офіційної точки зору не є припустимою навіть у такий час. 70% констатують, що через брак різних точок зору в телемарафоні на події вони шукають інформацію в інших джерелах.
Частка українців, які вважають, що медіа працюють в інтересах держави та суспільства в цілому збільшилася відповідно з 8% до 31% та з 8% до 15%. Перший показник, очевидно, пов'язаний із переходом на формат телемарафону «Єдині новини», другий — як із марафоном, так і з домінуванням на телебаченні й у більшості інтернет-джерел у соціальних мережах контенту, спрямованого на гуртування суспільства, підвищення довіри до суспільних інституцій та влади.
Нагадаємо, що державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України» 12 квітня підписало кілька угод на виготовлення контенту для телемарафону «Єдині новини» у 2023 році на загальну суму 465 мільйонів гривень.
Найбільшу суму 146 млн грн отримає ТОВ «Ми — Україна» на виробництво 900 годин продукту (163 тисяч грн за годину контенту). ТОВ «СЛМ Новини» отримає 112 млн грн на виробництво 780 годин продукту (119 тис. грн за годину). ТОВ «Телерадіокомпанія «Студія 1+1» отримає 109,7 млн грн на виробництво 780 годин продукту (117 тис. грн за годину). ПрАТ «Телеканал «Інтер» отримає 97 млн грн на виробництво 780 годин продукту (104 тис. грн за годину).