Скільки дітей в Україні стикалися з булінгом, − опитування
Більш ніж половина дітей в Україні стикалися з булінгом.
Про це свідчать результати опитування, проведеного командою Rakuten Viber.
В опитуванні в офіційному каналі Viber Україна взяли участь близько 50 тисяч користувачів України.
Результати опитування показали, що більш ніж половина дітей (59%) стикалися з булінгом. 35% опитаних знають, як себе захистити. З іншого боку, 39% респондентів зазначили, що проблема булінгу їм не знайома й вони не вірять, що подібне може статись.
На питання “Чи стикалася ваша дитина з булінгом?” відповіді розподілилися наступним чином:
- Ні, це навряд чи можливо — 39%
- Так і дитина знає, як себе захистити — 35%
- Так, це періодично стається — 24%
Оскільки проблема булінгу залишається актуальною і в онлайні, Rakuten Viber нагадує про корисні функції, які допоможуть підтримувати безпечне середовище спілкування для дитини:
- Блокування контакту: якщо якийсь контакт повсякчас пише агресивні повідомлення, які обурюють дитину, його можна заблокувати.
- Як заблокувати контакт у Viber: відкрийте Viber на телефоні → натисніть “Чати” → виберіть потрібний чат → натисніть значок інформації (Android) або назву чату (iOS) → натисніть “Інформація про чат і параметри” → оберіть “Блокувати цей контакт”
- Перегляд і керування запитами на повідомлення від невідомих користувачів: якщо ви не хочете отримувати повідомлення від незнайомців, ви можете увімкнути функцію, яка дозволить фільтрувати подібні запити.
Як увімкнути: натисніть на символ у вигляді трьох крапок "Додатково" справа внизу → "Параметри" → "Конфіденційність" → Поставте прапорець навпроти "Запити на повідомлення".
Крім технічних порад, варто також памʼятати про базові кроки, що допоможуть боротися з булінгом у мережі:
- не ігноруйте нападки — кібербулінг не є нормою, агресор має понести відповідальність;
- памʼятайте про налаштування приватності в соціальних мережах та месенджерах;
- не поширюйте особисті дані без необхідності та не ділиться фото з незнайомцями в мережі;
- кожна соціальна платформа має форми оскарження контенту й переслідує ціль блокувати подібні повідомлення задля збереження “інформаційної гігієни” — варто користуватися ними у разі нападків;
- навчіть дитину не залишатися наодинці з проблемою — завжди можна звернутися за підтримкою дорослих: батьків, вчителів, родичів, шкільного психолога тощо.