Дорога-калюжа на Осокорках. Неправильне покриття поруч погіршує ситуацію
Вже традиційно нічний дощ перетворив одну з київських вулиць, а саме Центральну, яка йде через масив приватної забудови на Осокорках до проспекту Бажана, на довгу калюжу.
Вулиця проблемна давно і густо. Починаючи з того, що нею добираються до міста значні маси народу, бо приватна забудова тягнеться на декілька десятків кілометрів і весь потік стікається на цю вулицю, й закінчуючи самозахопленнями на узбіччях, через що повноцінний тротуар тут зробити неможливо.
Звісно, тут немає центральної системи відводу дощової води. І будь-який дощ збільшує величезний корок удвічі.
Також останнім часом по боках вулиці почали викуповувати ділянки, і замість приватних будинків будують магазинчики і різні сервіси. Це добре і зручно. Але кожна така ділянка щільно закладається плиткою і збільшує накопичення дощової води, що в підсумку збільшує калюжі на дорозі. Адже вона із "облагородженої" ділянки дощова вода не просотується в землю, а стікає на дорогу.
Вода з цієї площини перед магазином стікає на дорогу і збільшує й так великі калюжі
Дивно, що власники ділянки закладають їх суцільним покриттям. Адже Європі та інших частинах світу, де дбають про зручне міське середовище, давно вже оздоблюють паркінги та інші майданчики, які хочуть зробити охайнішими на вигляд, паркувальною решіткою. Вона пропускає воду, і крізь неї росте трава.
Те, що власники бізнесів цього не розуміють, звісно, свідчить про їх відсталість і несучасність. Це з одного боку. А з іншого - сподіватися на людську просунутість - марна справа. Мерія міста повинна розробити інструкцію, як будувати в міському середовищі, яким має бути покриття - та вимагати від всіх забудовників дотримання цих правил.
Ось приклад такої інструкції від мерії Лондона
Декілька прикладів правильного покриття парковок у Австрії - нижче на фото:
Там, де можна не робити суцільного покриття, його й не роблять - для того, щоб вода мала змогу просочуватися в ґрунт