Бойові медики ЗСУ отримали перший канадський бронеавтомобіль Gurkha у версії швидкої допомоги (ФОТО)
Українські військові медики отримали першу броньовану автівку швидкої допомоги, придбану за кошти, зібрані в межах ініціативи UNITED24.

Про це повідомляє Міністерство охорони здоров’я України.
Вартість бронеавтомобіля становить 9 532 000 гривень. Загалом закуплено 13 таких «швидких» загальною вартістю 124 млн грн.
Автомобілі призначені для евакуації медиками поранених з лінії фронту. Кожна автівка броньована та відповідає балістичним стандартам НАТО, а саме: стандарту STANAG 4569 рівня II.

Фото: МОЗ
"Серед особливостей транспорту – «автовзуття», тобто шини. Одна з їхніх характеристик – вони можуть їхати спущеними: у разі втрати тиску завдяки спеціальній конструкції швидкість варіюється від 50 до 150 км (залежно від ваги машини та якості дороги).
На практиці у нашій реальності це означає: якщо шина проб’ється осколком, «швидка» не стане посеред поля під обстрілами. Крім того, ці авто повнопривідні – можуть їздити польовими, розбитими війною дорогами", – розповіли у МОЗ.
Броньовані «швидкі» спеціально виготовляли під замовлення в Канаді. Як тільки інші машини з партії будуть готові, їх транспортують до України.

Фото: МОЗ
Що це за машини
Бронеавтомобілі Gurkha виробляє канадська компанія Terradyne Armored Vehicles, повідомляє Мілітарний.
Сімейство машин Gurkha призначене для експлуатації у військових та поліцейських підрозділах. Машина зроблена на базі колісного шасі Ford F-550 Super Duty.
Машина з протимінним захистом Gurkha MPV (Mine Protected Vehicle) забезпечує мінімізацію наслідків для кабіни екіпажу від вибуху міни під днищем.
Передні крила і капот кріпляться до шасі, а не безпосередньо до кабіни екіпажу, тим самим зменшуючи енергію ударної хвилі, що передається на сидіння екіпажу і десанту у разі вибуху.
Днище машини додатково захищене пластиною, яка поглинає значну частку енергії вибуху. Пластина має власну систему кріплення, завдяки якій вона прикриває все відділення екіпажу.