За яким алгоритмом відбувається інформаційна кампанія "зняття Залужного" (ПОГЛЯД)
Медіаекспертка, засновниця ініціативи “Як не стати овочем” Оксана Мороз аналізує, як Офіс президента проводить інформаційну кампанію щодо можливої відставки Залужного. Нижче пряма мова експертки з інформаційної гігієни.
Пазл інформаційної кампанії "Зняття Залужного" складається.
Якщо коротко – мінімізація шоку.
Очікування – мінімізація негативних наслідків для того, хто підпише рішення.
1) Анонс – розтягування рішення в часі – звикання українців до новини.
2) Вкидання 100500 інсайдів "знімає – не знімає" – зменшення реакції українців на новину, коли вона відбудеться. Додам, це той самий вектор, що і "Путін помер" для росіян.
3) "Заховати" рішення серед інших "замін на посадах".
4) Обрати момент часу з максимальною концентрацією хороших новин (допомога / зброя / палає щось велике на РФ...).
5) Спроба вкидання / створення інших подій, які можуть відволікти частину аудиторії (поки це "арешт ПОП за держзраду").
6) Додам. Паралельно акцент на тому, що Зеленський з армією і на передовій. Інші генерали керують армією не гірше і завдають ударів в тилу РФ. На тлі відсутності (мінімуму) Залужного в інфополі. Цей вектор давній, зараз його просто активізували.
Читайте також: "Зеленський і Залужний дуже дивно поводилися". Рецензія на книжку про війну в Україні очима оточення Байдена
Паралельно вибудовується комунікація та пояснення для західної аудиторії ("потрібно переломити хід подій").
От чого я не бачу (бо його нема) – це спроб говорити з українською аудиторією не мовою технологій, а мовою аргументів / пояснень.