Маршрутки (не) рятують під час тривог
15 січня міський голова Києва Віталій Кличко написав, що Рада оборони міста, до якої входять військові, не планує переглядати рішення про зупинку транспорту під час тривог. Єдиним доступним транспортом залишаються маршрутки. У розумінні чи то мера, чи то Ради оборони міста вони теж мають зупинятися, але ігнорують цю заборону, за що кияни їм шалено вдячні.
Але під час тривоги маршрутки не можуть вирішити проблему сполучення між лівим і правим берегом. Вони часто і безвідносно до тривог переповнені й не завжди дублюють маршрути комунального транспорту.
До того ж іноді до зупинки маршрутки доводиться долати більшу дистанцію, ніж до зупинки громадського транспорту.
На карті нижче показано відстань до найближчої зупинки маршрутки: що червоніший колір, то далі йти.
Зупинка транспорту паралізує звʼязок між лівим і правим берегом столиці, створює додаткове навантаження на маршрутки, а відновлення руху комунального транспорту після закінчення тривоги розтягується на години. Про всі ці проблеми ми раніше писали в нашому дослідженні.
КМДА і Рада оборони міста ігнорують численні петиції киян, кожна з яких набирає достатню кількість голосів для розгляду. Це підштовхує дедалі більшу кількість людей до купівлі власного авто, що в загальному підсумку погіршує життя в місті.