Посадка на Ту-154 (як це виглядає з кабіни)
Популярне у російському неті відео - йому вже кілька років, це нібито стандартний політ внутрішніх громадянських авіаліній - у коментах пишуть, що Москва-Новий Урєнґой. 4 хвилини і 20 кілометрів до посадки. І теж Ту-154.
Відеоряд, звичайно, на любителя (за винятком яскравої деталі на 3:08 хвилині), зате купа аудіо.
Схоже, це ще й іспит якийсь - капітан (сидить у лівому кріслі) постійно спілкується з пілотом-стажером, що додає відео живої емоційності:
"Могут отодрать нас... Потому что ни механизацию, ничего не выпускаешь! Время-то подходит, удаление-то 15! Кто будет это делать?"
"В директорном режиме... Шасси выпусти!"
"Команду надо делать - фары выпусти, включи, закрылки пошли 36"
"Не снижайся! Павел, ну что ты... - В глиссаду вошли. - Ну где ты вошел в глиссаду, она еще не дошла до тебя!"
"Ну че-ты болтаешь штурвал, как на Ан-2? Держи, не болтай, че ты разбалтываешь, его можно вот так болтать, он все равно будет прямо лететь".
Власне, ми повісили це відео, щоб продемонстувати обстановку, яка панує в Ту-154 у хвилини перед посадкою.
Пілоти Ту-154 постійно отримують, обмінюються і аналізують купу інфи - і кожна дрібна деталь може стати причиною аварії. При чому це ще посадка в гарну погоду і за системою ILS, в директорному режимі, який не був доступний польським пілотам - їм довелося приймати ще більше рішень.
Тому, що насправді сталося в тому тумані, чому Ту-154 польського президента знизився занадто рано - можна тільки гадати. Найкращий варіант у таких випадках - дочекатися результатів розшифровки "чорних скриньок" (по ідеї, це має робитися у Польщі) і звіту слідчої організації.
До речі, зверніть увагу на дзвіночок, який лунає в кабіні пілотів на 3:42 хвилині. Це сигнал того, що літак проходить ближній привідний радіомаяк - саме об антену ближнього приводу нібито і вдарився спершу польський Ту-154.