Податківцям дозволили забирати в бізнесу майно без рішення суду
Депутати проголосували за адміністративний арешт майна платників податку для виконання ними своїх обов'язків.
За відповідну статтю під номером 94 у другому розділі Податкового кодексу проголосувало 250 депутатів у рамках прийняття документу в другому читанні.
Зокрема, відповідна норма, арешт майна, може бути застосована у разі таких обставин, як порушення правил відчуження майна, що перебуває у податковій заставі, наявність податкового боргу для виїжджаючих за кордон.
Окрім цього, подібний захід буде використовуватися Податковою і у тому випадку, якщо платник податків відмовляється від проведення документальної перевірки.
Відповідно до документу, арешт майна полягає у забороні платнику податків вчиняти будь-які дії щодо свого майна, яке підлягає такому арешту. Дозволяється лише охороняти майно та підтримувати його у належному функціональному та якісному стані.
Арешт може бути накладено органом державної податкової служби на будь-яке майно платника податків, крім того майна, що не підлягає арешту згідно із законодавством України та арешту коштів на рахунку платника податків, - свідчить кодекс.
Також відповідний захід може бути застосований до товарів, які виготовляються, зберігаються, переміщуються або реалізуються з порушенням правил, визначених митним законодавством України чи законодавством з питань оподаткування.
"Звертаю увагу, що до такого майна відноситься не тільки нерухомість, а відноситься і товари, навіть, якщо вони знаходяться у виробництві. Треба виключити те, що є оперативним майном підприємства для того, щоб податкова через цей механізм - арешту без рішення суду - не могла розорити підприємство", - зазначила депутат НУ-НС Ксенія Ляпіна під час обговорення правок.
Нагадаємо, що на цей час Верховна рада вже завершила розгляд поправок до другого розділу проекту Податкового кодексу "Адміністрування податків, зборів (обов'язкових платежів)", затвердивши, таким чином, цей розділ.
У цілому, до цього розділу в редакції проекту Податкового кодексу, підготовленого до другого читання, пропонувалося 729 поправок.