З блакитного екран перетворився на біло-блакитний. Про кольорову гаму телекартинки українського ТБ
Логотипи, дизайни студій, телезаставки, рухомі рядочки, банери, рамки та фон для титрів, а також мікрофони низки телекомпаній мають однакову кольорову гаму: біло-блакитну чи -синю, як і знамена правлячої Партії регіонів, з подекуди додаванням червоного, що теж, в принципі, логічно - під російський триколор. Немов іншої кольорової гами в природі не існує. Ніби всі вони є частинами єдиної КАНАЛізаційної системи.
(враженнями від телеперегляду ділиться глядач з Дніпропетровська, Інтернет-блогер Олексій Мазур)
Справедливості заради слід сказати, що деякі емблеми і студії були такими самими й до політичних змін, але присутність в кадрі згаданих кольорів, як на мене, нині загалом і в цілому таки значно посилилася.
Отже, Перший Національний.
В Інтер'єрі "Шустер-лайф" переважає біло-синя гама.
Титри в новинах на державному каналі, де представляються особи в кадрі й вказуються місця подій тощо, подаються у біло-синіх рамках.
Заставка "Подробиць тижня" - біло-блакитна з додаванням блідо-рожевого.
Теж саме можна сказати і про цілу низку інших передач різного жанру й тематики. Там також основними кольорами студій та заставок є біло-сині:
"Точка зору", "Про головне", "На зв'язку з урядом", "Глибоке буріння" тощо.
В чималій кількості заставок у перервах між передачами на Першому Національному знов-таки переважають біло-сині кольори.
Багато біло-синього з'явилося в оновленому інтер'єрі студії "Репортера" на "Новому каналі". Логотип поки що залишається таким, як і був - біла "Н" в зеленому колі з білим контуром.
Емблема розважального каналу "2+2" складається з синіх цифр на білому фоні. Основні кольори офіційного сайту каналу - біло-сині.
В новинах "Інтера" титри теж в біло-синіх рамках. Така ж гама студій інформаційно-аналітичних передач: денних, вечірніх новин і тижневих оглядових, в тому числі "Великої політики" Євгєнія Кісєльова.
До речі, в останнього у студії чималу присутність має й червоний, тобто все ніби зроблено під російський триколор. Звикайте, мовляв, українці до нових, більш традиційних кольорів для сучасної України!
Тривалого часу логотип "Інтера", що розміщується у верхньому правому куті телеекрану, складався з білих літер. Та нещодавно і туди приліпили якусь блакитну цяточку. Яке смислове навантаження вона несе, що вона має символізувати, окрім як вірності кольорам прапору правлячої партії, сказати дуже важко.
ТРК "Україна" у новому телесезоні відмовилася від кольорів національного прапору в своєму логотипі - пам'ятаєте, там були у верхньому куточку екрану синій і жовтий квадратики? Тепер логотип став біло-блакитним.
Титри у випусках новин подаються в синьо-білих рамках.
Ну, наш улюблений 5-ий як мав біло-синій лейбл і рухомий рядочок новин, так і має. Замість того, аби за вказаних вище обставин взяти б і принципово відмовитися від старих кольорів, замінивши новими, там навпаки, лише посилили біло-блакитну гаму, зробивши такою заставку підсумкової за день інформаційно-аналітичної програми "Час" зі Святославом Цеголкою та Ларисою Губіною.
Біло-блакитною зробили й студію "Нового часу" (чи як там воно зараз називається?) з Романом Чайкою, Павлом Кужеєвим та Романом Поліщуком. Раніше інтер'єр був приємного бірюзового відтінку.
Я вже не кажу про наше регіональне Дніпропетровське ТБ. Тут, здається, іншої гами окрім біло-синьої чи біло-блакитної взагалі не знають, за деяким незначним виключенням. Зокрема "біло-блакитна" епідемія накрила Дніпропетровський Державний, 34-й муніципальний, 11-й "пінчуківський" та 9-й "коломойський" (Приват ТБ Дніпро).
Особливо зворушливими виглядають біло-сині заставки, титри, анонси на Дніпропетровській ОДТРК. Там все роблять у біло-синій гамі, що б же ніхто бодай ані на мить не засумнівався у повній відданності державного телеканалу місцевій адміністрації. На обласній студі турботливо піклуються щоби все милувало око "регіональних" начальничків.
Вбивча однотипність. Сама біло-блакитно-синя "сірість".
До речі, як стало відомо, днями до фракції Партії регіонів в парламенті увійшов колишній БЮТівець, організатор на минулих президентських виборах пісенного туру за Юлію Тимошенко "З Україною в серці", власник музичного каналу М-1 Микола Баграєв
Чи не означає це, що корпоративні кольори каналу та його емблема згодом з біло-червоної теж перетвориться на біло-синю, а гасло М-1 "Кров з млоком" на "Небо з хмарами"? Як на мене, то цілком ймовірно.
"...Да и на небе тучи, тучи, тучи,
а тучи как люди!"
/Иванушки Интернешенел, РФ/