Дизайн дня: компанія рекламує комп'ютерну гру за допомогою плакатів у стилі 2-ї світової війни, але з динозаврами

Сюжет гри Dino-D-Day простий: в 1942 році Німеччині вдалося відновити динозаврів, і армади озброєних більше ніж до зубів тварюк, разом із своїми двоногими колегами, напали на сили союзників в Європі та Африці - одним словом "ахтунг! Дінозаврегруппен!"

Отже, задача гравця дуже проста - розстріляти як можна більше ворога. Однак, те як компанія-розробник використала дизайн воєнних пропагандистських постерів - вище усіляких слів. Дивіться самі:

Класичний дойчланд-стайл №1

 

Відповідь корпорацій США (війна війною, однак не забуваймо про прибуток!)

 

Класика рейха

 

Класичний американ-стайл, з шрифтом неначе з мультика про Багса Банні

 

Сучасні культурні артефакти також йдут в хід (реклама КЛМ)

 

Оцініть потужний когнітивний дисонас від цього плакату

 

Трохи специфічного гумору від газети Сан

графіка пропаганда дизайн

Знак гривні
Знак гривні