В США визначили найгіршу телевізійну рекламу року
Читачі американського інтернет-видання The Consumerist визнали найгіршим телевізійним роликом року рекламу підгузників Luvs. Про це повідомлено на сайті видання.
У рекламі Luvs зображено шоу талантів, на якому малюки змагаються розмірами вмісту своїх підгузників. Найбільш міцним і містким виявляється підгузник Luvs. Реклама завершується слоганом, що перефразовує знамениту приказку про Лас-Вегас: "Що відбувається в підгузку, залишається в підгузку". Ролик отримав 32 відсотки голосів.
Друге місце зайняв ролик мобільного оператора AT&T, в якому дружина вичитує чоловіка за зайві витрати. Третє місце здобула реклама "Хай живе "В" виробника засобів інтимної гігієни Summer's Eve.
Всього було опитано 115 000 читачів. Читачі також обрали "найнеприємніше людське уявлення", "найбільш дратівного анімованого персонажа", "нагіршу рекламну мелодію" та переможців в інших номінаціях. Журнал The Consumerist проводить подібне опитування другий рік поспіль. Торік найгіршою рекламою був визнаний ролик фаст-фуд ресторану Quiznos.