Найбільші виборчі спонсори Обами - Microsoft і Google
На першому місці за обсягом пожертв серед представників усіх американських компаній, які жертвують кошти на виборчу компанію Барака Обами, знаходяться співробітники софтверного гіганта Microsoft, йдеться в звіті дослідницької групи Center for Responsive Politics.
Зростання пожертвувань від ІТ-компаній дозволо Обамі уникнути потенційного падіння зборів коштів унаслідок скорочення надходжень від найбільшого джерела в 2008 р. - фінансових компаній з Wall Street. Так, в рамках минулої президентської кампанії лідером за кількістю пожертв була група Goldman Sachs.
За даними на кінець вересня поточного року, Обама зібрав рекордну суму в розмірі $ 88 млн, що перевищує попередній рекорд, встановлений ним же перед минулими президентськими виборами, на $ 8 млн. Лідер серед кандидатів у президенти від республіканців, Мітт Ромні (Mitt Romney), зібрав лише $ 33 млн.
На сьогоднішній день представники ІТ-компаній надали Обамі $ 1,2 млн. Це більше пожертвувань з ІТ-галузі будь-якого іншого кандидата і в три рази перевершує показник республіканця Ромні в розмірі $ 374 тис.
Крім Microsoft серед головних спонсорів Обами значиться інтернет-гігант Google (третє місце), чиказька ІТ-компанія Chopper Trading (четверте місце). Також в десятку входять Oracle та Cisco Systems, повідомляє агентство Bloomberg.
Для підвищення лояльності з боку представників ІТ-сектора передвиборчий штаб Обами запустив спеціальну кампанію під назвою «Technology for Obama» («Технології за Обаму»). Technology for Obama є онлайн-організацією, місця в якій можна отримати в обмін на пожертвування на передвиборну кампанію нинішнього президента. Мінімальна пожертва складає $ 25, максимальна - $ 35,8 тис. Також користувачі мають можливість пожертвувати суми в розмірі $ 2,5 тис. і $ 15 тис.
Різні розміри пожертвувань дають різні пости в організації. Люди, які приєднуються до Technology for Obama, отримують можливість ділитися своїми ідеями і пропозиціями з приводу політики США щодо ІТ-індустрії. Також від них потрібні інші види участі у виборчій кампанії Обами, включаючи агітацію через соціальні медіа.