Слідкуй за МТС! Обдурили? Долучайтеся до розслідування тарифної політики оператора
Наші читачі звернулися до нас з ідеєю дослідити "маркетинг" від МТС. Справа в тому, що останні півроку дрібні фінасові непорозуміння на користь кампанії стали траплятися все частіше. Прийнмні так стверджують деякі читачі.
Останній приклад із життя: cім'я купила пакет Супер МТС із тарифікацією 0 в мережі, 25 коп. на інші оператори. 1 січня поповнили рахунок на 35 грн. 2 січня залишилося 5 грн. При тому, що дзвінки здійснювалися лише в мережі МТС.
Оператор пояснив, що для того аби активувати послугу Супер МТС потрібно з 15 грудня 2012 року поповнювати рахунок не на 35 грн., як було багато років до цього, а на 40 грн. Ні на стартовому пакеті ні в СМСах від оператора, яких прийшло близько 10-ти цієї інформації не було.
Наші читачі скаржаться, що таких дрібних "непорозумінь" МТС продукує безліч. Можливо, формально все в межах законодавства, але великій національній кампанії не личить постійно робити дурнями власних клієнтів.
Пропонуємо разом дослідити цю нову маркетингову політику.
Хто стикався із подібними штучками фіксуйте дату, час і відповідь оператора. На основі зібраних даних спробуємо підготувати інфографіку, або узагальнюючу статтю. Зафіксовані факти пишіть у коментах, або на редакційну пошту texty.org.ua собачка gmail.com або у Твіттер з хеш тегом #слідкуйзаМТС