У мери йде громадський активіст Києва та Євромайдану - Ігор Луценко (ПРОГРАМА)
Ігор Луценко, давно відомий за діяльністю в "Збережи старий Київ" і віднедавна - у Громадському секторі Євромайдану (його було викрадено разом із Вербицьким, але Луценко потім не піарився потім на цьому) - ніні йде від громадського сектора в мери Києва із конкретною програмою: пріоритет громадського транспорта, пішоходів, відкритий реєстр, обмеження зовнішньої реклами.
Програмний маніфест Ігоря Луценка та його короткий дайджест:
Три кривавих місяця революції ми боролися НЕ за те, щоб одні одіозні персоналії мінялися на інші, симпатичні нам. Ми стояли (і йшли вперед) не за зміну облич, а за зміну системи. Тому перш ніж оголосити себе кандидатом, я вважаю за потрібне погодити з громадою столиці та з усіма середовищами на Майдані та поза ним певний, консненсусний план дій.
Реалізація цього плану – для мене набагато важливіше питання, аніж чи стану я, чи хтось інший мером Києва. Ще раз прошу, благаю – звертайте увагу на ІДЕЇ, А НЕ ПЕРСОНАЛІЇ!
Отже, Київ потребує очищення від паразитів. Необхідно зупинити земельних крадіїв, котрі нищать зелені насадження – парки, сквери, руйнують історико-культурний спадок.
Землю треба продавати, по-перше - виключно з аукціону, по-друге – за умови попереднього відкритого громадського обговорення містобудівних обмежень, котрі накладаються на ділянку.
Транспортне паразитування має бути ліквідовано. Ради очищення повітря та розвантаження доріг громадський транспорт має отримати безумовний пріоритет над індивідуальним. Це є європейською цивілізаційною нормою: пішохід, велосипедист, трамвай чи автобус є важливішим за автомобіль. Маршрутки мають бути максимально замінено на трамваї, тролейбуси, автобуси. Громадський транспорт має рухатися по окремих виділених полосах, які міліція мусить допомагати тримати вільними. Паркуватися на тротуарах в історичному центрі Києва неприпустимо.
Київ має залишити п’ятірку найбільш забруднених рекламою міст у світі. Необхідно провести негайну інвентаризацію рекламних конструкцій, створити їх електронну відкриту карту з паспортом кожного об’єкту, встановити обмеження на розміщення рекламних щитів вздовж вулиціь не частіше 75 метрів.
Аналогічні дії – відкриття електронного реєстру та аудит – слід провести з кіосками та тимчасовими павільйонами. Станції метро та інші транспорті вузли мають стати вільними від МАФів.
Усі видатки та документооборот міських орагнів, уся економічна документація комунальних підприємств мають бути доступними онлайн у режимі реального часу. Уся несекретна інформація щодо землі, комунальної власності, генерального плану має бути доступна онлайн.
Усі тендери мають проводитися лише з фірмами з усталеною репутацією. Це повинно стати частиною Статуту міста Києва, критерії репутаційної чистоти мають бути прописані окремим документом. Результати тендерів та інформація про виконані роботи мають негайно оприлюднюватися онлайн у режимі реального часу. Мають бути відомі особи бенефіціарів-переможців тендерів (крім корпорацій, чиї акції офіційно котируються на визнаних біржових майданчиках).
Для того, щоб кияни могли очистити сває місто від паразитів, їм потрібно повернути права на самоврядування. Має бути створено київський виконком, котрий власне і очолюватиме мер. Часи київських гауляйтерів, котрими керували з Кабміну, мають піти у минуле. Для реальної економічної самостійності київської громади потрібно внести зміни у закони – про столицю, про регулювання містобудівної діяльності, у бюджетний кодекс.
Скульптурний парк на Пейзажній алеї, сквер на Прорізній – ось це клаптики прекрасного майбутнього Києва, котрі нашими зусиллями вже пришли до нас із майбутнього. Усіх, кому подобається ТАКЕ майбутнє Києва – запрошую єднатися, шліфувати спільну програму і готувати спільний план дій.
Вчора про свій намір йти у мера Києва оголосила депутат Леся Оробець - одна із найбільш ефективних політиків під час Євромайдану.