ТЕКСТИ запрошують на семінар «Інфографіка та візуалізація даних для бізнесу»
На нашому тренінгу ми чекаємо на PR-фахівців, маркетологів, представників прес-служб, рекламних департаментів, спеціалістів, що відповідають за комунікації із громадськістю та споживачами.
У насиченому інформаційному полі важко виділитись зі звичайними корпоративними повідомленнями, а тим більше – донести їх до широкої аудиторії.
Один зі способів зробити свої посили зрозумілішими і ближчими до споживача – їх візуалізація з допомогою інструментів журналістики даних.
Ви навчитесь не лише підбирати дані, релевантні для ваших бізнес-процесів, але й зможете їх самостійно візуалізувати
Про організаторів
Texty.org.ua є провідним Інтернет-виданням, що спеціалізується на журналістиці даних та на інфографічних матеріалах. За нашою інфографікою слідкують провідні світові ЗМІ, наприклад The Economist одну з останніх інфографік зробив на основі наших даних.
Тренер Анатолій Бондаренко був членом журі на одному з найпрестижніших світових конкурсів з інфографіки «Малофей». Відзнака «Малофей» в інфографіці – аналог Пулітцерівської премії в журналістиці.
Гуру інформаціного дизайну Альберто Каїро використав приклади робіт Texty.org.ua у своїй статті.
Наш проект «Закупівлі» став номінантом на міжнародному конкурсі з журналістики даних, обійшовши роботи BBC.
Могилянська школа журналістики – інноваційний центр журналістської освіти, провідна університетська магістерська програма в галузі, співорганізатор освітніх проектів у сфері цифрових медіа – Digital Future of Journalism та Digital Media for Universities.
Для того щоб взяти учать у семінарі, заповніть анкету
Коли?
14 червня 2014 , 10.00 - 19.00 (кава-обід-кава)
Де?
Київ, Волоська 8/5, Києво-Могилянська академія, приміщення DFJ Могилянської школи журналістики.
Хто?
Організатори: Texty.org.ua, Могилянська школа журналістики
Тренери: Роман Кульчинський, головний редактор Texty.org.ua
Анатолій Бондаренко, керівник напрямку інфорграфіки та журналістики даних Texty.org.ua
Олексій Набожняк, тренер Могилянської школи журналістики, виконавчий директор комунікаційної групи PR-Effect
Програма:
1. Як відібрати інформацію для візуалізації (Р. Кульчинський)
2. Відкриті і корпоративні дані для потреб бізнесу – де їх збирати, як використовувати (О. Набожняк)
3. Інструменти візуалізації даних недизайнерами для потреб бізнесу (А. Бондаренко)
4. Практичні заняття з пошуку даних та їх візуалізації