МАУ кидає клієнтів, пасажири добираються своїми силами. Чи буде компенсація? (ДОКУМЕНТИ)
Як відомо, вчора Міжнародні авіалінії України, які належать Коломойському, скасували вісім рейсів.
За даними, розміщеними на сайті авіакомпанії, скасовано рейси з Києва у Відень (PS845), у Варшаву (PS801) і Москву (PS577).
Також скасовано рейси в Київ з Одеси (PS056), Варшави (PS802), Відня (PS846) і Москви (PS578).
Крім того, скасрвано рейс "Хельсінкі - Одеса" (PS1522).
У соціальних мережах українські пасажири, які залишилися за кордоном, висловлюють невдоволення роботою авіакомпанії.
"З Варшави рейс просто скасували. В аеропорту кажуть: "літак не прибув із Києва". Тепер 200 людей сидять в аеропорту, а аеропорт "чекає, поки їм хоч щось скажуть із Києва", - заявляє один із пасажирів рейсу "Київ - Варшава".
Як розповів ТЕКСТАМ один із пасажирів - після двох з половиною годин чекання аеропорт усе ще не мав жодного рішення "з Києва" від МАУ.
"А потім ми дізналися, що в аеропорту є пасажири, яких через овербукінг не посадили ще на вчорашній літак. І вони чекали на сьогоднішній добу. А його скасували".
Він поки що не хоче називати себе, оскільки витратив багато власних грошей і все ще сподівається на компенсацію.
Адже зрештою багато пасажирів, не дочекавшись інформації, стали пробувати бодай устигнути на поїзди й автобуси.
Ось документи однієї з пасажирок, яка витратила власні 50+32=82 євро на залізничний спальний квиток.
На тому самому поїзді пасажирка бачила компанію ще з чотирьох осіб, які поверталися з польського концерта AC/DC й були пасажирами скасованого рейса.
Ось квиток іншого пасажира, який вимушений був замість літака їхати поїздом - на щастя, з Києва він мав їхати на Західну Україну, тож об’їзд обійшовся йому дешевше, лише близько 25 євро:
Ось офіційні відмови, які отримала одна подружня пара:
При цьому в київському офісі МАУ, до якого вдалося додзвонитися журналістам, пропонували пасажирам "сконтактувати з варшавським представником МАУ".
А у Варшаві представників МАУ не було. За них віддувалися полські співробітники аеропорта, які, за свідченням пасажирів, утомлено повторювали:
"Ми - не МАУ. Ми служба аеропорта. Ми чекаємо на відповідь з Києва".
Одна зі співробітниць аеропорта сказала: "У нас така ситуація вже була. Ми не любимо цю компанію".
Між тим, надзвичайна подія сталася на території ЄС, а значить, пасажири мають певні права. Схоже, в цьому випадку ідеться про компенсацію мінімум 250 євро кожному. Галочками відмічено пункти, які можуть відповідати даній ситуації:
Втім, схоже, що вчора проблеми не закінчилися. Сьогодні в соцмережах можна зустріти ось такі діалоги:
Імена, знову-таки, замазано, щоб не знизити шанси на отримання бодай компенсації за час, нерви та витрачені гроші.