Кеш за заказуху. Які ЗМІ фігурують у чорному гросбусі регіоналів (ІНФОГРАФІКА)

Детальніше про медія-бухгалтерію партії регіонів

31 травня на сайті Української правди було оприлюднено частину так званої “чорної бухгалтерії” Партії регіонів за період липень-листопад 2012 року. Записи показують, що “регіонали” витрачали кошти не лише на рекламу, але й платили за інші послуги ЗМІ та окремих журналістів.

Варто зауважити, що на цей період припала парламентська передвиборча кампанія 2012 року. Загальні витрати на мас-медія Партії Регіонів склали більше чверті усіх оприлюднених витрат (більше 17 млн. дол.)

 

 

 

 

Серед них чільне місце зайняли виплати загальнонаціональним телевізійним каналам “ICTV” та “Інтер” (сумарно більше 7,1 млн. доларів). У рази менше грошей “влили” в радіо та регіональні видання

 

 

 

 

Окремої уваги заслуговує таймлайн на якому вказано активність “вливання” партійних фінансових ресурсів у “коригування” інформаційного простору.

 

 

 

 

Додатково ми виділили кілька проектів, які, хоч і не співрозмірні із загальними медійними витратами, все ж заслуговують на увагу.

$ 11 888 “Проект Колесниченко "Нац. орг. в годы Втор. М. Войны (медиа-размещение)"
У першу чергу - це кошти, виділені на забезпечення медійної підтримки українофобського проекту Колєсніченка “Украинские националистические организации в годы второй мировой войны”. Зазначимо, що в основному нейтральні матеріали про проект були розміщені у низці регіональних та всеукраїнських ЗМІ.

$ 78 971 “Проплата передачи на УТ-1 от Молодежной партии ч/з Федорченко.
Фільм-антиреклама партій “Батьківщина” та “Удар” від кандидата “Молодіжної партії” в одномандатному виборчому окрузі № 220 на виборах 2012 року Галини Федорченко, який був оприлюднений в ефірі Першого національного телеканалу у рамках передвиборчої агітації. Зауважимо, що ще перед виборами 2012 у мережі з’явилася рекація партії “Удар” на фільм:
“... на телевізійних каналах не було жодного ролика або іншої агітаційної та рекламної продукції, в якій би йшлося про рекламу самої Молодіжної партії або її висуванця Ганни Федорченко. Очевидно, що це – технічний кандидат влади, який спеціалізується лише на одному, - замовленні брудних агіток проти опозиції, зокрема, партії УДАР та Кличка".
“Рукописи” чітко засвідчують витрати на цей фільм з каси Партії регіонів.

$ 4 456 Поздравление журналистов к дню работника кино, радио, ТВ
Видається, що “Партія регіонів” не шкодувала коштів для мотивації лояльних журналістів. Зауважимо, що гроші під цей конкретний захід були надані уже в листопаді (по завершенні виборів).

Окремим пунктом згадаємо також і про банерну рекламу, яка згідно з документами замовлялася представниками партії на порталах УНІАН (сумарна вартість $ 6 217 ) Українська правда ($ 4301)

інфографіка медія регіонали корупція

Знак гривні
Знак гривні