Як олігархи на Інтері розвивають антиолігархічну тему, просуваючи своїх ставлеників
Аналіз пошти "журналістки" Столярової показує на прикладі піару Капліна на Інтері, як спотворюється реальність, як українців вганяють у депресію розповідями про тотальний крах всього, як олігархи використовують "антиолгіархічну тему" для просування в Раду своїх ставлеників.
Історія з "простим чоловіком" Сергієм Капліним також показує, що програми Інтера - це не журанлістика, а чистої води пропаганда, бо під виглядом звичайної телевізійної програми канал виготовляє політичну пропаганду.
Розбір польотів від Сергія Іванова
Як відбувалася розкрутка Капліна
Дійові особи:
1. Сергей Каплин с командой и пиар-службой "Партии простых людей".
2. Игорь Шувалов, российский политтехнолог, о котором я подробно писал в третьей части нашего сериала.
3. Назим Бедиров, директор "НИС", которая производит новости и политические ток-шоу для «Интера».
4. Максим Денк, заместитель директора "НИС".
5. Мария Столярова, в дополнительном представлении, полагаю, не нуждается.
6. Леонид Муравьев, выдворенный из Украины российский партнер Столяровой.
7. Оператор, монтажер, музыкант, художник по графике, актеры и массовка.
Столярова пропонує, як інтегрувати Партію Простих Людей в ефір:
Наприклад, ось так:
А ось і пропаганда - розписана по рядку: