Скандал з Київпастрансом: конкурсний відбір керівників столичних комунальних підприємств на папері є, на практиці - показово ігнорується
Київська влада ігнорує механізм призначення керівників комунальних підприємств за конкурсом. Призначення поза конкурсом нового директора КП "Київпастранс" є черговим тому свідченням.
Про це у блозі для ЦензорРеформ пише експерт Реанімаційного пакету Реформ Михайло Серебряков.
"За два дні до того, як Положення про конкурсний відбір набрало чинності, рішенням міського голови керівником одного із найскандальніших комунальних підприємств столиці без жодного конкурсу стає вже згадуваний Дмитро Левченко", - зазначає він.
Серебряков наголошує, що "Київпастранс" – не єдине підприємство, керівництво якого призначене без проведення конкурсів вже після того, як відповідне Положення було прийняте Київрадою.
Так, лише за п'ять днів, з 25 по 30 серпня 2016 року, розпорядженнями міського голови були призначені шість нових керівників комунальних підприємств.
За словами експерта, 21 липня на засіданні Київради абсолютна більшість депутатів підтримала це Положення. На підтримку конкурсного обрання висловився і директор Департаменту транспортної інфраструктури Сергій Майзель, пообіцявши "всіляко сприяти проведенню прозорих конкурсних відборів кандидатур на посади керівників суб'єктів господарювання у межах компетенції Департаменту".
Київський міський голова Віталій Кличко особисто підтримав новий механізм кадрового відбору: "…Відкритий конкурс на посаду дає можливість прийти людині, яка відповідає моральним якостям, професійним навикам та працювати прозоро" (протокол засідання Антикорупційної ради від 13.06.2016).
Проте, як вважає експерт, "Київпастранс" в цьому переліку відрізняється не тільки масштабом, а й публічною обіцянкою Віталія Кличка забезпечити конкурсний відбір саме в цьому підприємстві. Формального порушення закону в такій поведінці, звісно, немає – проблема, скоріше, морального характеру.