Балчун зробив заяву про своє звільнення (ПОВНИЙ ТЕКСТ)
Войцех Балчун, відставку якого з посади голови "Укрзалізниці" сьогодні прийняв Кабінет Міністрів, зробив заяву.
***
Що передувало відставці
Омелян продовжує конфліктувати з Балчуном: хоче відставки голови Укрзалізниці
***
Прокурор Луценко вирішив, що Балчун "неналежно виконує обов'язки", і просить його звільнення
Заява Балчуна - текст
Це була( найскладніша і найважливіша місія в моєму бізнесовому житті.
Країна, де, до цього, я був лише раз.
Інші корпоративна культура, правове середовище, звичаї, інша мова. Виграний конкурс був для мене і несподіванкою, і викликом, і особистим випробуванням.
Ще буде час, щоб докладно розповісти про мої здобутки.
Поки можу висловитись коротко.
Відбулось значне покращення фінансового стану товариства. За 6 місяців 2017 року за міжнародними стандартами фінансової звітності чистий прибуток склав 122,5 млн.грн., що на 3,9 млрд. грн. більше, ніж за аналогічний період 2016 року. Вдалось досягти помітних успіхів в покращені нашої кредитної політики. За період з червня 2016 року до липня 2017 року погашено фінансових зобов’язань в на суму 8,7 млрд грн, при цьому кредитний портфель зменшився на 15%, або 6,6 млрд грн, і на 01.08.2017 склав 37,3 млрд грн. У 2016 році було сплачено 15,2 млрд грн податків та обов’язкових платежів до бюджету і державних цільових фондів. За 6 місяців 2017 року вже сплачено більше 8 млрд. грн, що на 1,1 млрд. грн більше, ніж за 6 місяців 2016 року. Ми забезпечили значне зростання вантажообігу. За 1 півріччя 2017 року тарифний вантажообіг склав 94,9 млрд т-км, що на 6,1% більше аналогічного періоду 2016 року, а середньодобове навантаження вагонів зросло на 13,3%. При цьому були залучені додаткові обсяги транзитних перевезень. За 1 півріччя 2017 обсяг транзитних перевезень склав 10,5 млрд ткм, що на 7,5% більше ніж за аналогічний період 2016 року.
Від початку було відомо, що ця місія не триватиме вічно. Я розумів, що, у першу чергу, на мої плечі ляже тягар організації процесу керованості фірмою.
Ситуація, яку я застав, була набагато складнішою, ніж можна було комусь уявити. Кілька місяців промайнули дуже швидко.
Отож, ми стабілізували компанію, поліпшили всі економічні показники, підготували п’ятирічну стратегію, відновили репутацію компанії на міжнародній арені, повернулися на шлях інвестицій, запустили нові пасажирські сполучення.
Але багато що і не склалось, що є природним з огляду на масштаби проблем Укрзалізниці.
Та не будемо у такий момент говорити про погане.
Краще про хороше, і тут маю сказати, що багато чим завдячую підтримці прем’єр-міністра Гройсмана, першого віце-прем’єра Кубіва, віце-прем’єра Кістіона, голови наглядової ради УЗ Кравцова.
Щоденна критика також була для мене додатковою мотивацією.
Водночас, я завжди розумів, наскільки стратегічним підприємством є УЗ і які обмеження це накладає у моїй діяльності з тієї прозаїчної причини, що я іноземець.
Я весь час мав повну підтримку від моєї родини у Польщі, але незмінно ключовим елементом мого життя тут був сум за сім’єю, яка змушена була приймати наслідки моєї міжнародної місії.
Сьогодні висловлюю вдячність всім українцям, котрі щодня передавали мені особисті слова підтримки.
Триматиму кулаки за нову команду в Укрзалізниці, за подальші реформи і, зі свого боку, робитиму все, щоб реалізувати проекти компанії на міжнародних ринках.
Укрзалізниця і Україна – назавжди у моєму серці...