Схоже, це мода: слідом за Motorola, у Києві зняв рекламний ролик Diesel (ВІДЕО)

Раніше компанія Моторола рекламувала свій новий смартфон у "яскравому та різноманітному" Києві, тепер у "цікавому своїми недосконалостями" місті зняв ролик відомий бренд Diesel.

Про це пише Громадське.

Автор ролика знімав кліпи для Rolling Stones та Snoop Dogg. Пісня - Едіт Піаф. Місце зйомок - Київ.

Відео знімали на недобудованому Подільському мості та в супермаркеті, а також на кількох інших локаціях.


Motorola зняла глобальну рекламу в "Жулянах" і в київському метро, бо це "яскраве різнобарвне місто" (ВІДЕО)

Відеоролик Diesel має назву «Йди за недоліками» - Go with the flaw, яке англійською лише на одну літеру обіграє відоме go with the flow (сленгове "йди в потоку").

Головний слоган кампанії бренд повідомив на сторінці в Instagram: «Досконалість — це нудно».

Автором ролику є французький режисер Франсуа Руссель, який знімав кліпи для Snoop Dogg, The Rolling Stones і Мадонни. В якості музичного супроводу обрали культову пісню Non, je ne regrette rien Едіт Піаф.

Читайте також, чому все більше західних туристів їде до Києва

краса київ

Знак гривні
Знак гривні