Власників бару змушують стерти портрет наркобарона Ескобара зі смішних причин (ФОТО)
Портрет використали, "не спитавши дозволу у фізичної особи Пабло Ексобара".
Звісно, це лише привід, бо ж треба було знайти юридичну зачіпку.
Держпродспоживслужба зобов’язала «Pablo EspressoBar» стерти мурал із зображенням Пабло Ескобара з фасаду закладу.
27 жовтня у тестовому режимі відкрилась кав’ярня-бар Pablo EspressoBar. На фасаді закладу художники намалювали портрет наркобарона Пабло Ескобара. Проте в соціальних мережах люди обурились подібним оформленням закладу. Оскільки в закладі, який на фасаді має мурал колумбійського наркобарона Пабло Ескобара, відбувались літературні читання для дітей з 3 до 8 років, - пише Хмарочос.
«Портрет Пабло – стилізований образ колумбійського фермера, який є типовим представником кавової індустрії. Назва – гра слів, чітко описує нашу діяльність. Затишна кав’ярня-кондитерська вдень, атмосферний кальян-бар уночі. Безумовно, епатаж і легка провокація були спланованими».
У свою чергу, 9 листопада Держпродспоживслужба зобов’язала власників стерти портрет з фасаду. Про це пише на своїй сторінці у Facebook заступник голови Київської міської державної адміністрації Олексій Резніков. «В рамках Закону України «Про рекламу» працівниками Головного управління було здійснено виїзд у заклад ресторанного господарства Pablo EspressoBar за адресою вул. Кіквідзе, буд. 16. Зміст даної реклами порушує положення Закону України «Про рекламу», а саме ст. 8 «У рекламі забороняється: вміщувати зображення фізичної особи або використовувати її ім’я без письмової згоди цієї особи» та ч. 3. ст. 7 “Реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності», – повідомили у Держпродспоживслужбі.
З огляду на це, заклад повинен протягом трьох днів стерти зображення. Якщо цього не відбудеться, Держпродспоживслужбою Києва будуть вжиті заходи відповідного реагування.
Хіба візьмуть письмовий дозвіл у нащадків Ескобара.
P.S. І неможливо не додати пару слів про трохи менше ніж повну відсутність такту у замовників муралу: навряд чи варто робити з вбивці та терориста бренд.