Пішоходи, трамвай і велопаркінг: як слід змінити Бессарабку (ФОТО)

19 листопада відбулась презентація проектів відновлення простору Бессарабської площі та пропозицій щодо змін у схемі дорожнього руху.

Про це пише Хмарочос

Читайте також:


П’ять ідей для пішохідного Києва

Пішоходи та трамвай

Група під керівництвом Андрія Комана запропонувала зробити вулицю між Арена Сіті та Бессарабським ринком пішохідною зоною, пустивши автомобільний потік, що рухався по вулиці Басейній, вулицею Скоропадського - окрім тих, кому потрібно на Крутий узвіз. Для автомобільного потоку, що рухається з Крутого узвозу, залишили смугу руху, відмежовану від смуги громадського транспорту так званою «платформою», на якій розташована зупинка громадського транспорту та зелені насадження. Також студенти цієї групи пропонують пустити навколо ринку трамвайне кільце. Звідси трамвай, за проектом учасників школи, має прямувати до залізничного вокзалу та далі за маршрутом швидкісного трамваю на Борщагівку. Журі оцінило цей проект на 70,5 балів.

Пішоходи понад усе

Група під керівництвом Ігора Могили також запропонувала обмежити автомобільний рух по боках Бессарабської площі та зробити ці вулиці пішохідними зонами. Крім того, студенти вважають доцільним відновити центральний вхід до ринку та запроектувати низку наземних пішохідних переходів через вулиці Хрещатик, Велику Васильківську та Павла Скоропадського. Журі оцінило цей проект на 76 балів.

І все одно без пішохідної зони - ніяк

Група під керівництвом Олени Чернишової єдина запропонувала не перекривати рух навколо Бессарабскього ринку. Натомість, студенти запроектували зробити кільцевий автомобільний рух навколо будівель ринку та Arena City, зробивши проїзд біля Pinchuk Art Centre пішохідною зоною. Також у проекті цієї групи представлений наземний перехід від Бессарабського ринку до бульвару Шевченка. Журі оцінило цей проект на 76,5 балів.

Наступним етапом школи стане транспортне моделювання – у компанії A+S пообіцяли протягом найближчих тижнів перевірити пропозиції студентів на транспортній моделі міста Києва та оприлюднити результати, аби було зрозуміло, яка ідея найкраще вирішує проблеми цього вузла в масштабах всього міста.

Проекти були напрацьовані в рамках осінньої школи «Трансформація Бессарабської площі», яка проходила протягом чотирьох днів, 16-19 листопада. Учасниками школи стали студенти транспортних, архітектурних та містобудівних спеціальностей з різних міст України. Під керівництвом експертів, які успішно працюють у сфері організації міських просторів, молоді спеціалісти шукали рішення для створення безпечніших та зручніших умов для пересування пішоходів, громадського транспорту та автомобільного руху Бессарабською площею.

Студенти розділились на три групи. Їхньою задачею було підготувати пропозиції з трансформації простору навколо Бессарабки, які б вирішили транспортні проблеми цього вузла та покращили пішохідні зв’язки у центрі міста. Менторами груп були транспортні спеціалісти Ігор Могила (Інститут просторового розвитку, м. Львів), Андрій Коман (Urban Consulting Group, м.Івано-Франківськ) та Олена Чернишова (Dornier Consulting International, м. Київ). Кожна група представила своє бачення трансформації Бессарабки, які потім оцінило журі.

місто майбутнє київ

Знак гривні
Знак гривні