Найбільше витрачають на рекламу Народний фронт і Ляшко (ЦИФРИ)
Політична партія «Народний фронт» та «Радикальна партія» найбільше витратили на рекламу в медіа.
Про це йдеться у дослідженні громадського руху ЧЕСНО, - передає Громадське.
Зазначається, що в період з липня 2016 року по червень 2017 року «Народний фронт» витратив на рекламу понад 33 мільйони гривень державних коштів.
Слідом за "фронтовиками" в рейтингу — «Радикальна партія Олега Ляшка». Її витрати за зазначений період становлять понад 13 мільйонів гривень.
Загалом на рекламу в медіа ці партії витратили понад 35% виділених їм коштів. Найбільше грошей надійшло для оплати реклами на телебаченні, а найменше — в інтернеті.
Якщо зробити розподіл за типами медіа, можна сформулювати портрет виборця, на якого спирається партія.
З’ясувати конкретні статті витрат практично неможливо. У партійному звіті ми бачимо лише конкретні платежі на конкретний тип медіа. Побачити кінцевий матеріал, за який заплатили державними коштами, неможливо. Партії не передають копії і зразки в НАЗК, акти про виконані роботи з описом робіт не підлягають публікації. Тому збирати публікації в медіа доводилося самостійно. Ускладнювало ситуацію використання ФОПів у якості посередників.