Німеччина дозволила містам повністю забороняти дизельні авто у своїх межах
Федеральний адміністративний суд Німеччини визнав правомірними заборони місцевої влади на допуск дизельних автомобілів на територію великих міст. Такі заборони можуть вводитися містами для боротьби з забрудненням повітря, постановив суд.
Автомобілісти шоковані, бо кожен третій досі їздить на дизелях - але забруднення від них перевищує забруднення від бензинових двигунів.
Влада підкреслює, що заборони не вводяться одразу цим рішенням - рішення суду просто створило таку можливість містам у майбутньому, а також визнало законними попередні рішення Дюссельдорфа та Штутгарта.
Втім, "європейський дизельгейт", швидше за все, набиратиме оберів.
Як відомо, у зв'язку з забрудненням Німеччина збирається навіть спробувати ввести повністю безкоштовний громадський транспорт.
Раніше заборони на дизель були введені в Дюссельдорфі і Штутгарті, в зв'язку з чим було поставлено питання про їх відповідність закону. При цьому зараз в 70 великих містах Німеччини рівень оксиду азоту в повітрі перевищує встановлені в ЄС норми, в тому числі в Штутгарті – більш ніж удвічі, пише Financial Times.
Дизельгейт-2015
Нагадаємо, в результаті ініційованих владою США у вересні 2015 року розслідувань Volkswagen змушений був визнати, що в усьому світі було продано 11 мільйонів автомобілів з програмним забезпеченням, яке дозволяло маніпулювати тестами на відповідність моторів екологічним стандартам. Насправді вміст шкідливих речовин у вихлопах дизельних автомобілів VW в 40 разів перевищував допустимі норми.
Через два місяці після визнання Volkswagen екологічна організація DUH через суд зажадала від влади Штутгарта і Дюссельдорфа ввести заборону на використання автомобілів з дизельними двигунами на міській території.
Після дизельгейту 2015 року популярність дизельних автомобілів в Європі різко знизилася.
Через дизельгейт в ЄС також посилили екологічні тести для автомобілів.
"Скандал з вихлопом – дизельгейт – показав, що ми потребуємо більше незалежних випробуваннях автомобілів, більшого спостереження за ринком і можливості втручатися в разі зловживання. ...Нам також необхідно рішуче продовжувати зусилля на європейському рівні щодо заохочення пошуку рішень щодо транспорту з низьким рівнем емісії", – заявили тоді в Єврокомісії.
Бекграунд - газета Сєгодня