Facebook розглядає можливість передплати в обмін на відсутність реклами
Керівництво соціальної мережі Facebook проводить маркетингові дослідження з метою виявити: чи можна залучити нових користувачів, якщо ввести функцію передплати, в якій не буде реклами. Нова передплата, можливо, з'явиться вже незабаром. Про це повідомляє видання Bloomberg, посилаючись на джерела, близькі до керівника компанії Марка Цукерберга.
За попередніми розрахунками, платний доступ може бути недешевим. Згідно з річним звітом Facebook, 239 млн користувачів соцмережі з Північної Америки забезпечують компанії трохи менше половини рекламного доходу.
Якщо вони виберуть передплату без показу реклами, то для них річна абонплата за Facebook має скласти не менше $325. Це дозволить Facebook зберегти доходи на попередньому рівні.
Нещодавно Facebook опинився в центрі скандалу, пов'язаного з витоком деяких даних 86 мільйонів користувачів. Хоча про цю історію майже всі забули, проте компанія все ж переживає щось на зразок кризи. Тому в соціальній мережі вирішили повернутися до ідеї передплати. Про це розповідають джерела Bloomberg.
Проведені раніше дослідження показали, що користувачі Facebook не збираються платити за доступ до соціальної мережі, а відмова від реклами – дуже малий стимул для покупки передплат.
Український текст - із використавнням матеріалів Оглядача й Укр.медіа