Lufthansa вибачилася за знятий в Україні ролик про Росію-2018 і потерла його
Німецька авіакомпанія Lufthansa вибачилася за рекламний ролик до Чемпіонату світу з футболу 2018 року в РФ, знятий у Києві, та визнала, що він зачіпає почуття окремих користувачів.
Як повідомляє німецьке видання Meedia, компанія підтвердила факт зйомки у Києві та видалила відео з Youtube та Facebook.
«Ми побачили в перших коментарях, що це зачіпає почуття окремих користувачів», — зазначили у повідомленні компанії, яке переклало Громадське ТБ.
У Lufthansa зазначили, що ролик знімали в Україні «з логістичних міркувань», і це є звичною практикою для рекламних роликів.
«Ідеться про те, яке уявлення про місце має глядач», — зазначили в компанії.
Раніше повідомлялося, що Lufthansa використала кадри з Києва для ролика до ЧС-2018 в Росії.
Німецький журналіст Борис Райтшустер, посилаючись на джерело, причетне до зйомок цього відео, розповів, що Lufthansa у своєму ролику видала Київ за Москву, тому що у Росії було важко отримати дозвіл на зйомку.