Безлімітні проїзні в Києві купує 0.3% пасажирів: більшості він невигідний. Система знижок погана
Речниця Київського метрополітену Наталка Макогон відповіла, що безлімітні проїзні на метро невигідні, бо «людям не потрібен безлім».
В середньому на місяць кияни купують 3292 «безлімітних» проїзних квитки, переважно на метро:
Філіп Альїд, який зробив цей запит, вважає, що такий низький показник демонструє, що купувати проїзні на громадський транспорт киянам невигідно.
«У Києві одна з найменш вигідних систем знижок для громадського транспорту серед столиць Європи. І якщо в Будапешті/Празі/Мілані/Відні ви економите 70-80% (по відношенню до одноразового проїзду), то в Києві ви економите максимум 10-15%. А якщо на тиждень захворієте чи поїдете у відпустку, то й взагалі проїзний буде невигідним», – пише він.
Справді, за підрахунками «Хмарочоса», щомісяця громадським транспортом користуються 1 080 875 осіб (за даними 2015 року, які наведено у звіті Світового Банку). Відповідно, «безлімітні» проїзні купує лише 0,3% пасажирів.
Після підвищення тарифу до восьми гривень вартість проїзного на всі види транспорту зросла до 1300 грн. Щоб такий проїзний окупився, його власник має здіснювати принаймні шість поїздок на день.
«У людей відсутня потреба купувати проїзні і тим самим кредитувати міський транспорт на місяці вперед (хотів написати “на рік”, але з усім своїм оптимізмом я не вірю, що ця Київрада має потенцію, аби утворити річний проїзний)», – зазначає Альїд.
Речниця Київського метрополітену Наталка Макогон відповіла, що безлімітні проїзні на метро невигідні, бо «людям не потрібен безлім».
Вона зазначила, що пасажири метро найбільше купують місячні проїзні на 46 поїздок за 290 грн та картки на 50 поїздок за 325 грн. Також, за її словами, багато людей досі користуються поїздками, закупленими напередодні зміни тарифу, деякі купували по дві-три картки.