У глобальному потеплінні знайшли хоч щось хороше (КАРТА)
Морські порти на Арктиці вже зараз повідомляють про збільшення вантажного потоку.
Компанія Maersk відправила корабель із 3600 контейнерами для тесту з Азії в Європу шляхом, що пролягає північніше від Росії - цей маршрут коротший, ніж через Суецький канал.
Північний морський маршрут зазвичай не використовують через можливу кригу, але в останні роки море було надзвичайно теплим.
Він іде попри Норвегію й понад Росією, й потім через Берингову протоку.
Venta Maersk, яка вийшла з Владивостока, має спробувати дістатися до Санкт-Петербурга.
Інфографіка показує два маршрути: 14 тисяч кілометрів північчю - та постійний нинішній довжиною у 20 тисяч кілометрів півднем. Для кораблів це означає два тижні економії часу.
Внизу ліворуч показано, наскільки за рік зріс вантажопотік у портах на Північному морському маршруті.
За матеріалом Статісти