У Києві знову смог? Спасибі приватним авто! (ІНФОГРАФІКА)
Експерти аналітичного центру CEDOS з посиланням на Держслужбу статистики провели незалежне дослідження та проаналізували основні причини появи смогу в Києві у 2015-2016 роках. Причиною 78% викидів речовин-забрудників у повітря в Києві в 2015 році були автомобілі. Лише 6% - усі інші види транспорту разом.
Для Хрещатика обирають дерево, яке зможе вижити в жорстких екологічних умовах, у яких живуть люди
11% - енергетика (ми записали це як ТЕЦ для скорочення). Все інше разом - 5%: виробництва в Києві порівняно небагато.
Гідрометцентр зафіксував у Києві перевищення гранично допустимих концентрацій діоксиду азоту, в середньому, у 3,2 рази; формальдегіду — у 1,9 разів; оксиду азоту — у 1,4 рази.
Концентрація речовин у повітрі відрізняється у різних місцях. Гідрометцентр робить заміри у Києві на 16 постах. Їхні значення відрізняються у різних частинах міста в понад 3,5 рази в залежності від близькості постів спостереження до основних транспортних магістралей.
Для зменшення ризиків треба в першу чергу обмежувати користування бензиновими, дизельними та газовими автомобілями для поїздок по місту, розвивати громадський транспорт, переходити на електромобілі та відновлювані джерела енергетики.