У Києві можуть створити спеціальну гарячу лінію, щоб пояснювати, як користуватись е-квитком
Оголошено тендер на створення кол-центру з роботи електронного квитка. Сам е-квиток поки що не працює.
КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» оголосив тендер на Prozorro на створення контакт-центру, оператори якого пояснюватимуть специфіку роботи електронного квитка.
Вартість тендеру становить понад два мільйони гривень. 12 листопада завершиться прийом тендерних заявок, а 13 листопада розпочнеться аукціон. Згідно з технічним завданням, на лінії одночасно має бути 45 операторів. Працівники контакт-центру відповідатимуть не лише на телефонні запити, але й електронною поштою. Час очікування для 80% клієнтів на лінії має бути до 20 секунд, а середній час однієї розмови складатиме півтори хвилини.
Також у документі зазначено, що контакт-центр має на меті покращити комунікації всередині системи та допоможе поліпшити роботу виконавців звернень.
Нагадаємо, що з першого листопада е-квиток в Києві мав запрацювати в тестовому режимі. Але поки не запрацював.