Рада узаконила розмитнення сірих євроблях: Чим старіша й більша машина - тим дорожче

Верховна Рада в четвер, 8 листопада, прийняла в другому читанні та в цілому законопроект №8487 про зниження акцизів на ввезення автомобілів, який покликаний вирішити проблему масового використання в Україні вживаних автомобілів на іноземних номерах.

Його підтримали 250 народних депутатів, - передає ЛБ

Законопроект передбачає запровадження нової формули акцизного податку, який буде розраховуватися як множення базової ставки на коефіцієнт двигуна (обсяг/1000) і коефіцієнт віку (кількість повних календарних років).

Це загальноприйнята практика не тільки для мит:


Німеччина: власники старих авто платять більше податків, а в деяких містах їх не пускають в центр

Базова ставка складе 50 євро для машин з бензиновим двигуном і 75 євро для дизельних. Для великолітражних автомобілів - 100 євро і 150 євро відповідно.

Встановлено граничний коефіцієнт віку імпортованого автомобіля. "Тобто, якщо автомобілю 16, 18, 20 років - граничний коефіцієнт все одно 15".

Упродовж 90 календарних днів після набуття чинності закону діятиме знижуючий коефіцієнт 0,5.

Режими тимчасового ввезення або транзиту, за якими в Україні знаходяться більшість "євроблях", можна буде перевести в режим імпорту під час сплати штрафу в розмірі 8500 гривень.

Кошти від розмитнення "євроблях" у 2018-2019 роках будуть спрямовані на покриття дефіциту Пенсійного фонду.

закон податки автомобілі

Знак гривні
Знак гривні