Facebook та Google оштрафовано за непрозору політичну рекламу
Обидва гіганта-компанії чомусь не зберегли докладних записів про те, хто ж саме оплачує політичну рекламу на їхніх платформах.
Державний суддя штату Вашингтон зобов'язав Google і Facebook виплатити $455 тис. у зв'язку з тим, що компанії не зберегли на своїх сайтах записів про замовників політичної реклами. Про це повідомляє агентство Associated Press.
Google виплатить $217 тис., а Facebook $238 тис. за двома судовими позовами, в яких компанії звинуватили в недотриманні державного закону про прозорість політичних оголошень, заявив генеральний прокурор штату Вашингтон Боб Фергюсон.
Державні прокурори стверджували, що компанії порушили закон, який вимагає вести докладні записи про те, хто платить за онлайн-політичну рекламу на їхніх платформах.
"Ми докладаємо всіх зусиль, щоб захистити чесність виборів і запобігти іноземному втручанню. Ми вважаємо, що всі оголошення на Facebook повинні бути прозорими", – заявила прес-секретар Facebook Бет Готьє.
Тим часом у Google повідомили, що додали "кілька функцій", аби забезпечити прозорість на федеральних виборах у США, і тепер шукають способи використати ці інструменти на державному рівні.
Нагадаємо, Федеральне бюро розслідувань США вивчає вплив Росії на вибори президента у 2016 році. Встановлено, що одним з найбільших інструментів впливу були публікації, в тому числі рекламні, в соціальній мережі Facebook. Позови проти компаній подали після того, як державна комісія з публічного розкриття інформації випустила припис, згідно з яким інформація про політичну рекламу в цифрових компаніях, таких як Google і Facebook, повинна бути загальнодоступною.