Карта щільності населення в Києві не збігається з транспортними планами КМДА. Хто заплатить за напівпорожнє метро? (КАРТИ)
У Києві зробили карту щільності населення. Вона не збігається із запланованими транспортними проектами КМДА.
Сервіс пошуку житла ЛУН опублікував першу з серії інфографіку даних про Київ: на ній відображена щільність населення усіх районів столиці. Транспортний спеціаліст Віктор Петрук наклав на цю інфографіку ЛУН діючі та заплановані мережі рейкового громадського трансопрту і зробив висновок, що гроші з міського бюджету на майбутні проекти будуть витрачені неефективно, - передає Хмарочос
Петрук, зокрема, звернув увагу, що згідно з мапою, заплановане продовження гілки метро на Виноградар стане найменш завантаженим відрізком Сирецько-Печерської лінії і при цьому потребуватиме таких самих витрат, як і інші станції.
«Коли наступного разу КМДА почне просити підняти тарифи на проїзд у метрополітені, знайте, що це сталося, бо хтось збудував метро до агрокомбінату “Пуща-Водиця”», – пише Петрук. На території агрокомбінату будують ЖК (йдеться про «Варшавський мікрорайон» – прим. ред.), а вартість житла у комплексі зростає через наявність метро поруч. Відповідно, киянам доведеться заплатити вартістю проїзду за здорожчання житла у новому районі, оскільки на девелопера витрати не перекладуть, вважає Петрук.
Крім ситуації з метро на Виноградар, інженер акцентує невиправдані перепони з боку адміністрації міста, яка не ухвалює продовження Борщагівської лінії швидкісного трамваю у центр міста, до станції метро «Палац Спорту». Попри підтверджений транспортний ефект, у Департаменті містобудування та архітектури КМДА блокують проект, нагадує він.
Петрук також стверджує, що соціальна статистика 2040 року, якою підкріпили необхідність зведення метро на Виноградар, вигадана. Вона, зокрема, не має перетинати рамки Генплану на 2025 рік. Як пише Петрук, дані статистики розобників не збігаються, наприклад, з прогнозами ООН: кількість населення Києва у 2040 році, на його думку, не виправдає зведення лінії метро на Виноградар.
Інженер також нагадує про дискусію щодо метро на Троєщину. «Столиця давно потребує публічної дискусії стосовно доцільності та пріоритетів транспортної інфраструктури міста, а також методології їхнього обґрунтування і відповідальності осіб, що ухвалюють містобудівничі рішення», – зазначає Петрук.