YouTube та Pinterest почали протидіяти антивакцинній пропаганді. На відміну від Facebook (СКРІНШОТИ)

YouTube відключив монетизацію відео з антивакцинною пропагандою - таким чином бодай забороняючи на ній заробляти. Водночас Pinterest перестав видавати антивакцинні відповіді на пошукові запити.


Антивакцинників підбурюють російські тролі, - дослідження США

Антивакцинна пропаганда стає вірусною, - пише Guardian. Зокрема, знову погано "відзначився" Facebook. Інші соцмережі краще протидіють речам, які починають становити суспільну загрозу.

Як відомо, відмова від вакцинації вперше за даними ООН увійшла в десятку загроз здоров'ю людства.

Пошук за запитом vaccine у Фейсбуку видає передусім антивакцинну пропаганду - часто платну (sponsored):

скріншот із антивакцинною пропагандою

скріншот, зроблений конгресменом США Адамом Шіффом

Адам Шіфф - голова комітету з розвідки в Палаті представників (house.gov) - зробив скріншот і оприлюднив результати.

У відповідь інша соцмережа, Pinterest, відмовляється видавати пошукові запити на тему:

люди скаржилися на Піни на цю тему - давайте нам знати, якщо щось іде врозріз із нашою політикою

Водночас YouTube, повідомляє Buzzfeed, припинив монетизацію (дозвіл заробляти на рекламі) для антивакцинних каналів.

Крім того, заборонено розміщувати й саму рекламу антивакцинного характеру на інших каналах.

Ютуб прямо заявив, що така реклама підпадає під заборонене "просування шкідливого та небезпечного контенту".

Скарги почали надходити від рекламодавців - які заявили, що не хочуть і не знали, що їхня реклама з'являлася на відео з назвами на кшталт "Мама дослідила вакцини, викрила жахи й відмовилася від вакцинації".

Детальніше англійською

***

TEXTY.ORG.UA — незалежне видання без навʼязливої реклами й замовних матеріалів. Щоб працювати далі, нам потрібна ваша підтримка. Для переказу коштів клікайте сюди

соцмережі безпека медицина інтернет катастрофа абзац

Знак гривні
Знак гривні