YouTube та Pinterest почали протидіяти антивакцинній пропаганді. На відміну від Facebook (СКРІНШОТИ)
YouTube відключив монетизацію відео з антивакцинною пропагандою - таким чином бодай забороняючи на ній заробляти. Водночас Pinterest перестав видавати антивакцинні відповіді на пошукові запити.
Антивакцинників підбурюють російські тролі, - дослідження США
Антивакцинна пропаганда стає вірусною, - пише Guardian. Зокрема, знову погано "відзначився" Facebook. Інші соцмережі краще протидіють речам, які починають становити суспільну загрозу.
Як відомо, відмова від вакцинації вперше за даними ООН увійшла в десятку загроз здоров'ю людства.
Пошук за запитом vaccine у Фейсбуку видає передусім антивакцинну пропаганду - часто платну (sponsored):
Адам Шіфф - голова комітету з розвідки в Палаті представників (house.gov) - зробив скріншот і оприлюднив результати.
У відповідь інша соцмережа, Pinterest, відмовляється видавати пошукові запити на тему:
Водночас YouTube, повідомляє Buzzfeed, припинив монетизацію (дозвіл заробляти на рекламі) для антивакцинних каналів.
Крім того, заборонено розміщувати й саму рекламу антивакцинного характеру на інших каналах.
Ютуб прямо заявив, що така реклама підпадає під заборонене "просування шкідливого та небезпечного контенту".
Скарги почали надходити від рекламодавців - які заявили, що не хочуть і не знали, що їхня реклама з'являлася на відео з назвами на кшталт "Мама дослідила вакцини, викрила жахи й відмовилася від вакцинації".
***